/ Hej communityt! 💕 Jag Ă€r sĂ„ taggad pĂ„ att fĂ„ vara en del
Faisa Mohammed
KICKS Beauty Expert
15/10/25-09:47(redigerad den 21/10/25-11:08)

Hej communityt! 💕

Jag Ă€r sĂ„ taggad pĂ„ att fĂ„ vara en del av KICKS Beauty Talks! Det ska bli sĂ„ kul att fĂ„ dela med mig av mina bĂ€sta tips, men ocksĂ„ att inspireras av alla er och höra era idĂ©er đŸ’«

Mitt namn Ă€r Faisa, jag Ă€r 27 Ă„r gammal och kommer frĂ„n Göteborg, men pluggar just nu i LuleĂ„. Jag har jobbat pĂ„ KICKS i lite mer Ă€n 4 Ă„r och Ă€r utbildad makeup-artist och JA, jag Ă€lskar verkligen allt som har med smink att göra! 💄

Jag tĂ€nkte dela en look frĂ„n tidigare i Ă„r som jag fortfarande Ă€lskar! Det hĂ€r var en Mello temadag pĂ„ jobbet, och fokus lĂ„g helt pĂ„ ögonen. Jag ville skapa nĂ„got lekfullt men Ă€ndĂ„ elegant, sĂ„ jag gick för en blĂ„ haloeffekt med guldigt skimmer i mitten. FĂ€rger som verkligen fĂ„r mina bruna ögon att poppa ✹

Basen Àr semi-matt och frÀsch med en lÀtt bronzer. PÄ lÀpparna körde jag som alltid en nude lip, för att lÄta ögonen stÄ i centrum. En look som kÀnns bÄde festlig och bÀrbar, perfekt nÀr man vill kÀnna sig lite extra glam!

Tips: Testa en kontrastfÀrg (gÀrna en lite mildare ton) till din ögonfÀrg, det drar verkligen in blicken!

Tack för att ni lĂ€ste 💕 Jag avslutar med en liten poll hĂ€r nedan och det ska bli intressant att se vad ni vill se i mitt nĂ€sta inlĂ€gg.

Ett val
Avslutad
Vad vill ni se i mitt nÀsta inlÀgg?
34Bidrag
Mina favorit basprodukter35%
Mina bÀsta tips för att fÄ en hÄllbar glowig bas65%
Eyeshadow Primer Potion Original
Urban Decay
Eyeshadow Primer Potion Original
Ultimate Shadow Palette Ultimate Queen
NYX PROFESSIONAL MAKEUP
Ultimate Shadow Palette Ultimate Queen