Hej communityt! đ
Jag Ă€r sĂ„ taggad pĂ„ att fĂ„ vara en del av KICKS Beauty Talks! Det ska bli sĂ„ kul att fĂ„ dela med mig av mina bĂ€sta tips, men ocksĂ„ att inspireras av alla er och höra era idĂ©er đ«
Mitt namn Ă€r Faisa, jag Ă€r 27 Ă„r gammal och kommer frĂ„n Göteborg, men pluggar just nu i LuleĂ„. Jag har jobbat pĂ„ KICKS i lite mer Ă€n 4 Ă„r och Ă€r utbildad makeup-artist och JA, jag Ă€lskar verkligen allt som har med smink att göra! đ
Jag tĂ€nkte dela en look frĂ„n tidigare i Ă„r som jag fortfarande Ă€lskar! Det hĂ€r var en Mello temadag pĂ„ jobbet, och fokus lĂ„g helt pĂ„ ögonen. Jag ville skapa nĂ„got lekfullt men Ă€ndĂ„ elegant, sĂ„ jag gick för en blĂ„ haloeffekt med guldigt skimmer i mitten. FĂ€rger som verkligen fĂ„r mina bruna ögon att poppa âš
Basen Àr semi-matt och frÀsch med en lÀtt bronzer. PÄ lÀpparna körde jag som alltid en nude lip, för att lÄta ögonen stÄ i centrum. En look som kÀnns bÄde festlig och bÀrbar, perfekt nÀr man vill kÀnna sig lite extra glam!
Tips: Testa en kontrastfÀrg (gÀrna en lite mildare ton) till din ögonfÀrg, det drar verkligen in blicken!
Tack för att ni lĂ€ste đ Jag avslutar med en liten poll hĂ€r nedan och det ska bli intressant att se vad ni vill se i mitt nĂ€sta inlĂ€gg.