Hem / KICKS Beauty Experts / Hej bรคsta ni! Hรคr kommer nรฅgra av mina favoriter nรคr det
Pontus
KICKS Beauty Expert
27/08/21-09:50
Hej bรคsta ni! Hรคr kommer nรฅgra av mina favoriter nรคr det kommer till rouge!๐Ÿ’— Rouge รคr ju verkligen ett av mina mest omtyckta steg nรคr det gรคller att ge liv till ansiktet.   Som jag tidigare nรคmnt รคr Mac Glow Play Blush en stor favorit! Den har en hรคrlig formula och en schysst glow! Jag anvรคnder fรคrgen โ€Cheer upโ€. Nรคst pรฅ tur รคr BeautyActs rouge som jag har i fรคrgen โ€Time for romanceโ€. Som ni kanske mรคrker sรฅ gillar jag ljusare rosa toner, det gรฅr bรคst ihop med min hudton ๐Ÿ˜š Av denna fรฅr man faktiskt ett diskret men snyggt glow och den har en super fin rosa nyans.   Sist men inte minst har vi Lancรดmes nyaste rouge. Formuleringen pรฅ denna รคr magisk! Nรคr du applicerar den blir den nรคstan pudrig och kรคnns vรคldigt lรคtt pรฅ huden! Jag har swatchat โ€Daring peach 02โ€!   Det va mina nรฅgra favoriter, vilka รคr era? Skriv dem jรคttegรคrna hรคr nedan! Jag gรถr รคven ett kit pรฅ mina favoriter sรฅ att ni enklare kan hitta de ๐Ÿ’— https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30157828 Ha det fint / Pontusโœจ
Hej bรคsta ni!  Hรคr kommer nรฅgra av mina favoriter nรคr det