Hem / KICKS Beauty Experts / Hej bästa ni! Här kommer några av mina favoriter när det
Pontus
KICKS Beauty Expert
27/08/21-09:50
Hej bästa ni! Här kommer några av mina favoriter när det kommer till rouge!💗 Rouge är ju verkligen ett av mina mest omtyckta steg när det gäller att ge liv till ansiktet.   Som jag tidigare nämnt är Mac Glow Play Blush en stor favorit! Den har en härlig formula och en schysst glow! Jag använder färgen ”Cheer up”. Näst på tur är BeautyActs rouge som jag har i färgen ”Time for romance”. Som ni kanske märker så gillar jag ljusare rosa toner, det går bäst ihop med min hudton 😚 Av denna får man faktiskt ett diskret men snyggt glow och den har en super fin rosa nyans.   Sist men inte minst har vi Lancômes nyaste rouge. Formuleringen på denna är magisk! När du applicerar den blir den nästan pudrig och känns väldigt lätt på huden! Jag har swatchat ”Daring peach 02”!   Det va mina några favoriter, vilka är era? Skriv dem jättegärna här nedan! Jag gör även ett kit på mina favoriter så att ni enklare kan hitta de 💗 https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30157828 Ha det fint / Pontus✨
Hej bästa ni!  Här kommer några av mina favoriter när det