Anastasia Blurring Blush Serum
Jag har nyligen haft nöjet att testa Anastasia Blurring Blush Serum i tre fantastiska nyanser: Guava, Peach och Baby Pink. Här är mina tankar om dessa underbara produkter.
Applicering och hållbarhet
Jag älskar hur lätt det är att applicera dessa blush serum. De är byggbara, vilket innebär att du kan anpassa intensiteten efter din egen smak. Hållbarheten är imponerande; färgen sitter på plats hela dagen och de är mycket pigmenterade.

Första intrycket
Förpackningen är elegant och praktisk, vilket gör det enkelt att applicera rätt mängd produkt. Serumet har en lätt och silkeslen konsistens som smälter in i huden utan att kännas tungt.

Nyanserna
Baby Pink är en mjuk och romantisk nyans som ger en söt och ungdomlig touch. Perfekt för en mer feminin look

Peach: Peach-nyansen ger en varm och solkysst look. Den ger en subtil glöd som lyfter ansiktet och ger en hälsosam lyster.

Guava: Denna nyans är perfekt för en fräsch och pigg look. Den ger en härlig rosa/peachy ton som ser naturlig ut och passar perfekt för både dag och kväll. Jag älskar denna nyans på deras läppglans för övrigt!
Anastasia Blurring Blush Serum har verkligen imponerat på mig. De tre nyanserna Guava, Peach och Baby Pink erbjuder något för varje tillfälle och humör. Om du letar efter en blush som ger en naturlig och långvarig färg, är dessa definitivt värda att prova.
Har du testat dessa blush serum? Dela gärna dina erfarenheter i kommentarerna!