/ Hej alla Beauty Talks-användare! ITS TIME TO SHINE! Idag
Pontus
Beauty Star
04/08/21-12:29
Hej alla Beauty Talks-användare! ITS TIME TO SHINE! Idag skapade jag en look med mycket glow(som vi alla gillar😜)! En viktig del till det perfekta glowet tycker jag är en bra bas och mycket kräm produkter✨ Jag började med Mac strobe cream i GOLDLITE som innehåller massa fukt och vitaminer! Samtidigt som du använder denna produkt är den också lite vårdande och skyddande tack vare antioxidanterna i den.👍 Men vi får inte glömma all lyster som den ger!😍 Sen fortsatte jag min bas med Mac studio radiance face and body Foundation i färgen W2. Jag älskar denna produkt i och med att den funkar verkligen för alla och den är tunn i täckningen, mycket skönt nu på sommaren när man inte vill ha så mycket smink.💕 När det kommer till kräm produkter tycker jag rouge och bronser gör dels att det ser lite mer naturligt ut men även att det ger lyster! Idag använde jag Anastasia Cream bronzer i färgen Amber. Väldigt trevlig formula och lägger sig som ett mjukt täcke! Dom är nylanserade på kicks så passa på medans dom finns! Och som rouge använde jag en av mina favoriter, Mac glow play blush i färgen Cheer up. Här snackar vi glow😂 Har ni inte provat så måste ni! Otroligt mjuk i formuleringen och finns i massa färger, ÄLSKAR! Också ett tips jag har är att under din sminkrutin är att du mellan vissa steg använder en fuktgivande settingspray. Perfekt om du är åt det lite torrare hållet eller som jag, vill ha mycket lyster!😘 Och en produkt jag tipsar (som jag själv använde till min look) är Mac Fix+ Magic radiance! Mycket fukt, är även vitamin C i som ger ett schysst glow och hudvårdsverkande😌 Vi får såklart inte glömma highlighter!!! Jag använde mig av en skugga i Morphe artistry palette som jag använde även på ögonen😊 Vad tycks? Jag hoppas ni tyckte om dagens look och blev inspirerade, ni får jättegärna ge tips vad ni vill se i fortsättningen!❤️
Fortsätt utforska gemenskapen!