Hem / KICKS Beauty Experts / Hej alla Beauty Talks-anvรคndare! ITS TIME TO SHINE! Idag
Pontus
KICKS Beauty Expert
04/08/21-12:29
Hej alla Beauty Talks-anvรคndare! ITS TIME TO SHINE! Idag skapade jag en look med mycket glow(som vi alla gillar๐Ÿ˜œ)! En viktig del till det perfekta glowet tycker jag รคr en bra bas och mycket krรคm produkterโœจ Jag bรถrjade med Mac strobe cream i GOLDLITE som innehรฅller massa fukt och vitaminer! Samtidigt som du anvรคnder denna produkt รคr den ocksรฅ lite vรฅrdande och skyddande tack vare antioxidanterna i den.๐Ÿ‘ Men vi fรฅr inte glรถmma all lyster som den ger!๐Ÿ˜ Sen fortsatte jag min bas med Mac studio radiance face and body Foundation i fรคrgen W2. Jag รคlskar denna produkt i och med att den funkar verkligen fรถr alla och den รคr tunn i tรคckningen, mycket skรถnt nu pรฅ sommaren nรคr man inte vill ha sรฅ mycket smink.๐Ÿ’• Nรคr det kommer till krรคm produkter tycker jag rouge och bronser gรถr dels att det ser lite mer naturligt ut men รคven att det ger lyster! Idag anvรคnde jag Anastasia Cream bronzer i fรคrgen Amber. Vรคldigt trevlig formula och lรคgger sig som ett mjukt tรคcke! Dom รคr nylanserade pรฅ kicks sรฅ passa pรฅ medans dom finns! Och som rouge anvรคnde jag en av mina favoriter, Mac glow play blush i fรคrgen Cheer up. Hรคr snackar vi glow๐Ÿ˜‚ Har ni inte provat sรฅ mรฅste ni! Otroligt mjuk i formuleringen och finns i massa fรคrger, ร„LSKAR! Ocksรฅ ett tips jag har รคr att under din sminkrutin รคr att du mellan vissa steg anvรคnder en fuktgivande settingspray. Perfekt om du รคr รฅt det lite torrare hรฅllet eller som jag, vill ha mycket lyster!๐Ÿ˜˜ Och en produkt jag tipsar (som jag sjรคlv anvรคnde till min look) รคr Mac Fix+ Magic radiance! Mycket fukt, รคr รคven vitamin C i som ger ett schysst glow och hudvรฅrdsverkande๐Ÿ˜Œ Vi fรฅr sรฅklart inte glรถmma highlighter!!! Jag anvรคnde mig av en skugga i Morphe artistry palette som jag anvรคnde รคven pรฅ รถgonen๐Ÿ˜Š Vad tycks? Jag hoppas ni tyckte om dagens look och blev inspirerade, ni fรฅr jรคttegรคrna ge tips vad ni vill se i fortsรคttningen!โค๏ธ
Hej alla Beauty Talks-anvรคndare! ITS TIME TO SHINE!   Idag