Hem / KICKS Beauty Experts / **Har vi några fler brun utan sol älskare som mig här?** 😍
Elin Axman
KICKS Beauty Expert
27/04/23-11:42 (redigerad den 27/04/23-11:43)

Har vi några fler brun utan sol älskare som mig här? 😍

Nedan finner ni mina favoriter inom Brun Utan Sol för både ansiktet och för kroppen!

St Tropez Self Tan Luxe Whipped Crème Mousse 200 ml - En krämig och hudvårdande mousse som torkar in i huden på bara några sekunder och har en guidefärg som omedelbart ger ett jämnt gyllenbrunt glow direkt vid applicering. Detta är min absoluta favorit!

Sunny Stories Self Tan Overnight Body Lotion Medium/Dark 125 ml - En super återfuktande lotion som ger resultat över natten. Super enkel att applicera och lämnar en jämn, naturlig och fin färg.

St Tropez Luxe Tonic Glow Drops 30 ml - Återfuktande brun utan sol droppar för ansiktet som ger huden ett naturligt glow och en solkysst känsla.

Löwengrip Luminous Bronze Self-Tan Drops 30 ml - Detta är koncentrerande brun utan sol droppar som du enkelt blandar med din ansiktskräm. Ger en jämn och naturligt gyllenbrun ton.

Sunny Stories Self Tan Glow Face Drops Gradual Tan 30 ml - Och även denna produk är lystergivande droppar som du efter önskad mängd droppar i din dagkräm eller i ett serum. Dessa droppar ger mycket glow och en naturlig färg.

Om man som jag, vill ha mer färg kan man applicera brun utan sol dropparna direkt på hyn med en sminkborste för ett lite mer intensivt resultat och för ökad färg.

Vilka är era favorit BUS produkter?? 😎

**Har vi några fler brun utan sol älskare som mig här?** 😍
St Tropez
Self Tan Luxe Whipped Crème Mousse 200 ml
Sunny Stories
Self Tan Overnight Body Lotion Medium/Dark 125 ml
Löwengrip
Luminous Bronze Self-Tan Drops 30 ml
Sunny Stories
Self Tan Glow Face Drops Gradual Tan 30 ml
St Tropez
Self Tan Luxe Tan Tonic Drops 30 ml