Hem / KICKS Beauty Experts / **Har vi nรฅgra fler brun utan sol รคlskare som mig hรคr?** ๐Ÿ˜
Elin Axman
KICKS Beauty Expert
27/04/23-11:42 (redigerad den 27/04/23-11:43)

Har vi nรฅgra fler brun utan sol รคlskare som mig hรคr? ๐Ÿ˜

Nedan finner ni mina favoriter inom Brun Utan Sol fรถr bรฅde ansiktet och fรถr kroppen!

St Tropez Self Tan Luxe Whipped Crรจme Mousse 200 ml - En krรคmig och hudvรฅrdande mousse som torkar in i huden pรฅ bara nรฅgra sekunder och har en guidefรคrg som omedelbart ger ett jรคmnt gyllenbrunt glow direkt vid applicering. Detta รคr min absoluta favorit!

Sunny Stories Self Tan Overnight Body Lotion Medium/Dark 125 ml - En super รฅterfuktande lotion som ger resultat รถver natten. Super enkel att applicera och lรคmnar en jรคmn, naturlig och fin fรคrg.

St Tropez Luxe Tonic Glow Drops 30 ml - ร…terfuktande brun utan sol droppar fรถr ansiktet som ger huden ett naturligt glow och en solkysst kรคnsla.

Lรถwengrip Luminous Bronze Self-Tan Drops 30 ml - Detta รคr koncentrerande brun utan sol droppar som du enkelt blandar med din ansiktskrรคm. Ger en jรคmn och naturligt gyllenbrun ton.

Sunny Stories Self Tan Glow Face Drops Gradual Tan 30 ml - Och รคven denna produk รคr lystergivande droppar som du efter รถnskad mรคngd droppar i din dagkrรคm eller i ett serum. Dessa droppar ger mycket glow och en naturlig fรคrg.

Om man som jag, vill ha mer fรคrg kan man applicera brun utan sol dropparna direkt pรฅ hyn med en sminkborste fรถr ett lite mer intensivt resultat och fรถr รถkad fรคrg.

Vilka รคr era favorit BUS produkter?? ๐Ÿ˜Ž

**Har vi nรฅgra fler brun utan sol รคlskare som mig hรคr?** ๐Ÿ˜
St Tropez
Self Tan Luxe Whipped Crรจme Mousse 200 ml
Sunny Stories
Self Tan Overnight Body Lotion Medium/Dark 125 ml
Lรถwengrip
Luminous Bronze Self-Tan Drops 30 ml
Sunny Stories
Self Tan Glow Face Drops Gradual Tan 30 ml
St Tropez
Self Tan Luxe Tan Tonic Drops 30 ml