/ # Gloss Hair Idag vill jag tipsa om en jättebra
Johanna
Beauty Star
14/11/24-08:00(redigerad den 14/11/24-07:34)

Gloss Hair

Idag vill jag tipsa om en jättebra hårvårdsserie som har revolutionerat mitt hår och gett mig den där eftertraktade glansen som vi alla drömmer om. Jag pratar om Redkens Acidic Color Gloss-serie, och jag kan inte nog betona hur mycket dessa produkter har förändrat mitt hår till det bättre.

Först ut är Redken Acidic Color Gloss Shampoo. Detta schampo är en riktig game-changer. Det rengör håret skonsamt men effektivt, och jag märkte direkt hur mitt hår kändes mjukare och mer livfullt efter bara några tvättar.

Efter schamponeringen följer jag upp med Redken Acidic Color Gloss Conditioner. Detta balsam är som en magisk elixir för mitt hår. Det återfuktar på djupet och gör håret otroligt mjukt och lätt att reda ut.

För att ge mitt hår en extra boost av glans och skydd använder jag Redken Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment. Denna behandling är en riktig pärla. Den ger håret en spegelblank finish och gör att det ser otroligt friskt och välmående ut. Jag låter den verka i några minuter innan jag sköljer ur den.

Sist men absolut inte minst, min absoluta favoritprodukt i serien: Redken Acidic Color Gloss Leave-In. Jag applicerar den i fuktigt hår innan jag fönar eller stylar det med värmeverktyg. Det som verkligen imponerar på mig är hur den eliminerar friss och ger mitt hår en otrolig glans. Håret känns så mjukt och ser så hälsosamt ut, och jag har aldrig upplevt något liknande med andra produkter. Det är verkligen den bästa leave-in-produkt jag någonsin har testat!

Tack för att du läste

Kram Johanna

Acidic Color Gloss Holiday Gift Set
Redken
Acidic Color Gloss Holiday Gift Set
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Redken
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Redken
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml