/ ###### **🎁FARSDAG TIPS!🎁** Fars dag nĂ€rmar sig med
Emilia
KICKS Beauty Expert
03/11/25-18:03(redigerad den 03/11/25-18:48)
🎁FARSDAG TIPS!🎁

Fars dag nĂ€rmar sig med stormsteg och som vanligt sitter jag hĂ€r i sista minuten och försöker komma pĂ„ hur jag ska fĂ„ ihop en present som bĂ„de kĂ€nns personlig och hinner skickas ner till vĂ€stkusten i tid. Paniken börjar smyga sig pÄ  men jag vĂ€grar tro att jag Ă€r ensam om det 😅

SĂ„ vad gör man om man har lite smĂ„tt panik över nĂ„got? Jag vĂ€nde mig sĂ„klart till TikTok som förhoppningsvis skulle lösa alla problem, vilket det gjorde denna gĂ„ngen! Medan jag scrolla sĂ„ fick jag upp en reklam frĂ„n KICKS sjĂ€lva dĂ€r de gjort massa olika necessĂ€rer fyllda med hĂ€rliga produkter för mĂ€n. SĂ„ jag tog inspiration dĂ€rifrĂ„n och satte ihop en egen liten farsdag-neccessĂ€r med produkter som min pappa faktiskt brukar frĂ„ga efter, samt lite andra godingar som jag fĂ„tt upp ögonen för alternativt brukar rekommendera kunder i butiken. ✹

HĂ€r kommer alltsĂ„ nĂ„gra favoriter som alltid gĂ„r hem hos farsan (och sĂ€kert hos mĂ„nga andra pappor eller partners dĂ€r ute ocksĂ„ 👇).

Givenchy Gentleman Society EdP Ambrée - Detta Àr en personlig favorit till mig! En helt OTROLIG "all around"-doft som bjuder pÄ en kryddig och vÀlbalanserad kombination av bland annat tobak och vanilj utan att det blir för tungt.

Biotherm Day Control Roll-On 48H - En storsÀljare av en anledning! NÄgot jag sjÀlv brukar rekommendera till kunder som Àven fÄtt stor uppskattnig hos bÄde familj och vÀnner!

Kiehl's Facial Fuel Moisturizer - En hÀrlig fuktighetskrÀm med SPF 19 som Àr berikad med vitaminer som piggar upp en trött och trÄkig hud.

Balmain Homme Styling Gel Medium Hold - En lÀtt stylinggel med lÄngvarigt medium stadga. Med doft av den intensiva bÀrnsten- och trÀbaserade Balmain Homme.

Le Labo Men's After Shave Balm - En svalkande och lindrande after shave som gör din hud mjuk och Äterfuktad utan att den kÀnns oljig, perfekt för att ge huden lite extra kÀrlek efter sin rakning.

Clinique Face Wash - En behaglig rengöringstvÄl frÄn Clinique som aldrig lÀmnar huden stram eller torr, en perfekt prepp inför en behaglig rakning.

Rituals Homme Shower Foam - En nyhet hos oss pÄ Kicks! Formulan innehÄller ett stÀrkande komplex med cedertrÀ och E-vitamin. Resultatet Àr en hud med hÀlsosamt utseende som kÀnns ren och frÀsch.

Tips: Just nu har KICKS en kampanj pĂ„ Biotherm och Kiehl’s Herrfavoriter – köp 2, fĂ„ 20%. Perfekt lĂ€ge att passa pĂ„ om du vill lĂ€gga till nĂ„got extra till din pappa, eller kanske till din partner. 😉

Gentleman Society EdP Ambrée 60 ml
Givenchy
Gentleman Society EdP Ambrée 60 ml
Day Control Roll-On 48H 75 ml
Biotherm
Day Control Roll-On 48H 75 ml
Facial Fuel Moisturizer 125 ml
Kiehl’s
Facial Fuel Moisturizer 125 ml
Balmain Homme Styling Gel Medium Hold 100 ml
BALMAIN PARIS Hair Couture
Balmain Homme Styling Gel Medium Hold 100 ml