/ # Makeup med NARS Orgasm Hej! Idag vill jag dela med mig
Johanna
Beauty Star
03/10/24-17:00(redigerad den 03/10/24-17:48)

Makeup med NARS Orgasm

Hej!

Idag vill jag dela med mig av en makeup-look som jag skapade med några fantastiska produkter från NARS.

NARS Blush 778 Orgasm Edge Orgasm Edge ger kinderna en vacker persikofärgad ton. Den är lätt att bygga upp och ger en naturlig peachton som ser fantastisk ut på alla hudtoner.

NARS Afterglow Liquid Blush Orgasm För en extra glow började jag applicera Afterglow Liquid Blush i samma ikoniska Orgasm-nyans. Denna flytande blush smälter in i huden och ger en riktigt fin rosa ton.

NARS Afterglow Lip Balm Orgasm För läpparna valde jag Afterglow Lip Balm i nyansen Orgasm. Detta läppbalsam ger inte bara en vacker färg, utan återfuktar också läpparna och gör dem mjuka.

NARS AfterGlow Lip Shine Lipgloss Triple X För att fullända looken applicerade jag AfterGlow Lip Shine Lipgloss i nyansen Triple X. Detta genomskinliga läppglans ger en hög glans och en fyllig effekt utan att kännas klibbig. Perfekt för att ge läpparna en extra dimension och en spegelblank finish.

Jag älskar hur dessa produkter från NARS kompletterar varandra och skapar en sammanhängande och strålande look.

Jag applicerade också Orgasm Blush för att ge kinderna en extra touch av färg och glöd. Har du provat någon av dessa produkter? Dela gärna dina erfarenheter i kommentarerna!

Hoppas detta inspirerar dig till att prova dessa fantastiska produkter från NARS.

Ha en strålande dag 💕 KRAM

Blush 778 Orgasm Edge
NARS
Blush 778 Orgasm Edge
Afterglow Liquid Blush Orgasm
NARS
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Afterglow Sensual Shine Lipstick 777 Orgasm
NARS
Afterglow Sensual Shine Lipstick 777 Orgasm
Fortsätt utforska gemenskapen!