Hem / KICKS Beauty Experts / Drink Up Intensive Overnight Mask 75ml: ÄLSKAR denna när min
Elisabeth
KICKS Beauty Expert
09/06/21-07:58
Drink Up Intensive Overnight Mask 75ml: ÄLSKAR denna när min hud behöver extra fukt! ALLA behöver denna i sitt badrumsskåp. Your Skin But Better CC+™ SPF50+: Precis det den heter! Man får fantastisk hy, som är återfuktad hela dagen. Den ser naturlig ut på huden men går att bygga upp till full täckning. Dessutom har den hög spf vilket är ett stort plus! Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 50 ml: Den här har jag pratat om tidigare. Återfuktar, trollar bort fina linjer och man vaknar upp med en ny hy känns det som. Magisk! The Apple Cider Scrub 125ml När jag har använt mycket stylingprodukter i håret så är den här fantastisk att använda. Se till att massera in den ordentligt i hårbotten för att få bort alla envisa produktrester-denna är verkligen djuprengörande. Här hittar du beauty kitet med mina favoriter! https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30096059
Drink Up Intensive Overnight Mask 75ml: ÄLSKAR denna när min