/ Vilken drömvinst! 💖 Min hud Ă€r torr och behöver mycket fukt
Sotnosen
Beauty Pro
27/10/25-20:07

Vilken drömvinst! 💖 Min hud Ă€r torr och behöver mycket fukt och kĂ€rlek. Jag Ă€r mĂ„n om min hud och mĂ€rker att den mĂ„r mycket bĂ€ttre av att man har en regelbunden rutin som Ă€r anpassad efter dom behoven man har. Det som har funkat vĂ€ldigt bra för mig Ă€r att dubbelrengöra med beplain, sen kör jag naturie essence och dĂ€refter Lumene serum och sen blandar jag sawes barrier cream med glow oil drops frĂ„n samma mĂ€rke. Produkterna frĂ„n Sawe Ă€r just anpassade till torr hud och passar dĂ€rför riktigt bra till mig 💕 nĂ€r detta sjunkit in i huden sĂ„ avslutar jag sen med puyungkai moisture ampoule och sen tar jag saturday skin eyecream. Efter det Ă€r jag redo för en god natts beauty sleep 😮 Decubals produkter verkar vĂ€ldigt bra 💖 jag har speciellt spanat in ett serum som passar bra till torr hud, tinted lip balm som jag hört ryktesvĂ€gen mycket gott om 💖 ansiktskrĂ€men tror jag med skulle passa mig och perfekt att alla produkterna verkar innehĂ„lla spf 🧮 en riktigt bra handkrĂ€m Ă€r ju med av intresse!

Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Restoring Lip Balm Tinted 10 ml
Decubal
Restoring Lip Balm Tinted 10 ml
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!