Vilken drömvinst! đ Min hud Ă€r torr och behöver mycket fukt och kĂ€rlek. Jag Ă€r mĂ„n om min hud och mĂ€rker att den mĂ„r mycket bĂ€ttre av att man har en regelbunden rutin som Ă€r anpassad efter dom behoven man har. Det som har funkat vĂ€ldigt bra för mig Ă€r att dubbelrengöra med beplain, sen kör jag naturie essence och dĂ€refter Lumene serum och sen blandar jag sawes barrier cream med glow oil drops frĂ„n samma mĂ€rke. Produkterna frĂ„n Sawe Ă€r just anpassade till torr hud och passar dĂ€rför riktigt bra till mig đ nĂ€r detta sjunkit in i huden sĂ„ avslutar jag sen med puyungkai moisture ampoule och sen tar jag saturday skin eyecream. Efter det Ă€r jag redo för en god natts beauty sleep đŽ
Decubals produkter verkar vĂ€ldigt bra đ jag har speciellt spanat in ett serum som passar bra till torr hud, tinted lip balm som jag hört ryktesvĂ€gen mycket gott om đ ansiktskrĂ€men tror jag med skulle passa mig och perfekt att alla produkterna verkar innehĂ„lla spf đ§Ž en riktigt bra handkrĂ€m Ă€r ju med av intresse!