/ 💖 THE BODY SHOP - tĂ€vling 💖 The Body Shop var en del av
Nikki
Beauty Pro
16/01/26-10:48
💖 THE BODY SHOP - tĂ€vling 💖 The Body Shop var en del av min uppvĂ€xt. Det stod alltid nĂ„gra produkter i badrummet och jag Ă€lskade dofterna pĂ„ bl a deras body butters och handkrĂ€mer. Kommer dĂ€rför inte riktigt ihĂ„g mitt allra första minne av The Body Shop men minns desto mer mitt största. Jag vaknade den 1 december i mitt rum, tidigt, dĂ„ det var skoldag, och ser i mörkret konturerna av nĂ„got stort som stĂ„r mitt pĂ„ golvet. Mina förĂ€ldrar hade överraskat mig med The Body Shop's allra största adventskalender! Lyckan var total!!! đŸ€©â€ïžđŸ„° Jag fick prova sĂ„ mycket hud-och kroppsvĂ„rd som jag aldrig testat innan och kanske (troligen) var det dĂ€r mitt stora hudvĂ„rdsintresse började. Har fortfarande nĂ€stan alltid nĂ„got frĂ„n The Body Shop hemma. Förutom att jag Ă€r jĂ€ttesugen pĂ„ deras fruktiga och helt ljuvliga kroppsvĂ„rdsprodukter till vĂ„ren och sommaren sĂ„ Ă€r jag ocksĂ„ vĂ€ldigt nyfiken pĂ„ deras nya Vitamin E Barrier Boost Cream, Japanese Camellia Cream frĂ„n spĂ€nnande kollektionen Spa of the World och Banana Truly Nourishing Hair Mask! đŸŒđŸ€— Önskar mig sjĂ€lv och alla andra lycka till i tĂ€vlingen - det lĂ€r vara en drömmig vinst! đŸ€©
Banana Truly Nourishing Hair Mask 240 ml
THE BODY SHOP
Banana Truly Nourishing Hair Mask 240 ml
Japanese Camellia Body Cream 300 ml
THE BODY SHOP
Japanese Camellia Body Cream 300 ml
Vitamin E Barrier Boost Cream 50 ml
THE BODY SHOP
Vitamin E Barrier Boost Cream 50 ml
Coconut Body Butter 200 ml
THE BODY SHOP
Coconut Body Butter 200 ml