đ THE BODY SHOP - tĂ€vling đ
The Body Shop var en del av min uppvÀxt. Det stod alltid nÄgra produkter i badrummet och jag Àlskade dofterna pÄ bl a deras body butters och handkrÀmer.
Kommer dÀrför inte riktigt ihÄg mitt allra första minne av The Body Shop men minns desto mer mitt största.
Jag vaknade den 1 december i mitt rum, tidigt, dÄ det var skoldag, och ser i mörkret konturerna av nÄgot stort som stÄr mitt pÄ golvet.
Mina förĂ€ldrar hade överraskat mig med The Body Shop's allra största adventskalender! Lyckan var total!!! đ€©â€ïžđ„°
Jag fick prova sÄ mycket hud-och kroppsvÄrd som jag aldrig testat innan och kanske (troligen) var det dÀr mitt stora hudvÄrdsintresse började.
Har fortfarande nÀstan alltid nÄgot frÄn The Body Shop hemma.
Förutom att jag Ă€r jĂ€ttesugen pĂ„ deras fruktiga och helt ljuvliga kroppsvĂ„rdsprodukter till vĂ„ren och sommaren sĂ„ Ă€r jag ocksĂ„ vĂ€ldigt nyfiken pĂ„ deras nya Vitamin E Barrier Boost Cream, Japanese Camellia Cream frĂ„n spĂ€nnande kollektionen Spa of the World och Banana Truly Nourishing Hair Mask! đđ€
Ănskar mig sjĂ€lv och alla andra lycka till i tĂ€vlingen - det lĂ€r vara en drömmig vinst! đ€©
THE BODY SHOP
Banana Truly Nourishing Hair Mask 240 ml
THE BODY SHOP
Japanese Camellia Body Cream 300 ml
THE BODY SHOP
Vitamin E Barrier Boost Cream 50 ml
THE BODY SHOP
Coconut Body Butter 200 ml
THE BODY SHOP
Mango Body Yogurt 200 ml
THE BODY SHOP
Strawberry Body Yogurt 200 ml