/ St. Patrick's Day 🍀 Vill lyfta fram tvĂ„ serum jag varmt
Hogge
Beauty Pro
17/03/26-16:11(redigerad den 17/03/26-16:17)
St. Patrick's Day 🍀 Vill lyfta fram tvĂ„ serum jag varmt kan rekommendera frĂ„n ett av mina favoritmĂ€rken: Niche Beauty Lab. 💚 Theramid Clinical Vitamin A Ă€r ett kraftfullt anti-aging serum som kombinerar tre former av vitamin A: 5% Granactive Retinoid, 0,2% Retinol och 0,1% Retinal. Ska stimulera cellförnyelse och kollagenproduktion samt öka huden lyster och jĂ€mnhet. Jag tycker att det Ă€r en riktigt bra vitamin A produkt. VĂ€ldigt potent (gick frĂ„n Medik8 3 till denna) men min hud fungerar bra med den och jag tycker den gör det den ska. Formulan Ă€r krĂ€mig, jag kör den 5 kvĂ€llar/v. Glöm inte nĂ€r det gĂ€ller vitamin A: Slow is pro. đŸ€ 💚 Theramid Smoothing Treatment Night Kraftfull 20% syrablandning med AHA (10% mandelsyra) och PHA (10% glukonolakton) för effektiv men mild exfoliering samt 5% peptidkomplex som lugnar huden och förebygger irritation. Jag tycker den Ă€r ganska kraftfull och kör den 1 kvĂ€ll/vecka för stt vakna upp riktigt glowig pĂ„ morgonen. Konsistensen Ă€r lite oljig och doften sticker lite (doftar liksom syra?). Hade Ole Henriksen innan men kör denna nu pga snĂ€llare doft och pris. BĂ„da serumen kan man hitta för ca 350:- /st ordinariepris. PluspoĂ€ng till NBL för att vara det mest prisvĂ€rda mĂ€rket jag testat samt riktigt snygga förpackningar (bĂ„de pumpflaskorna + förpackningen den kom i). Gillat ALLT jag testat frĂ„n men tyvĂ€rr finns NBL inte pĂ„ Kicks.
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!