Skincity Skincare Algae Therapy Oil đż
Fick denna i min Kicks Supreme Calendar och var taggad pÄ att testa den trots att jag inte kan fÄ tag i den igen pga mÀrket ska avvecklas (lÀste det pÄ instagram). Det ska vara en stÀrkande ansiktsolja med mikro- och makroalger för en bra barriÀr med lyster och elasticitet.
Dock Ă€r min lite gulare Ă€n vad den Ă€r pĂ„ hemsidan sĂ„ kanske att min Ă€r nĂ„got gammal (trots att jag "fick" den i december). Jag anvĂ€nder den som sista steget i min kvĂ€llsrutin för att "lĂ„sa in" fukt under natten. Den glider bra pĂ„ huden men tyvĂ€rr har jag fĂ„tt ganska mĂ„nga smĂ„finnar i pannan samt vid munnen trots ganska tacksam hud. Min torra hy kĂ€nns inte heller speciellt Ă„terfuktad pĂ„ morgonen. Doften Ă€r ganska.... algig/grön? Min sambo frĂ„gade om jag hade tagit nĂ„got nyttigt kosttillskott nĂ€r vi skulle sova för nĂ„gon dag sen, det hade jag inte. It was the oil. đ
NÀ, Àven om den finns i lager i 60 butiker blir det inget Äterköp ifrÄn mig. Kommer blanda ut den i nÄgon bodylotion sÄ den anvÀnds upp.