/ Skincare for my oily girls 🧡🍑 Vill bara tipsa om 4
Irena
Beauty Pro
07/09/26-08:50
Skincare for my oily girls 🧡🍑 Vill bara tipsa om 4 produkter som jag anvĂ€nt under sommaren och som passar bra för en oljig eller kombinerad hy. Mest imponerad blev jag av Klairs serumet med vitamin C och lax DNA som jobbar mot stora porer och pigmenteringar i ett. Konsistensen Ă€r vĂ€ldigt vattnig/lite gelĂ© liknande och lĂ€mnar huden plumpad och mjuk samtidigt som den sjunker ner snabbt. Ett bra tips för dig som annars kĂ€mpar med vitamin C som ofta kan lĂ€mna en fet eller lite oljig hinna. HudkrĂ€men frĂ„n Clarins hittade jag av en ren slump till ett bra pris pĂ„ ÅhlĂ©ns. SĂ„ bra för kombohy dĂ„ den hĂ„ller oljighet under kontroll men samtidigt Ă„terfuktar. 50 ml för cirka 350 kronor Ă€r ett dunderpris ocksĂ„! Sist men inte minst mina tvĂ„ Ă€lsklingstuber frĂ„n Dr Ceuracle. 5A controll toner och serum. Serumet har en krĂ€mliknande konsistens som jag faktiskt anvĂ€nt bĂ„de som serum och hudkrĂ€m under sommaren dĂ„ jag enbart behövde köra spf över dessa och resultatet blev en matt hy större delen av dagen.
5α Control Clearing Toner 120 ml
Dr. Ceuracle
5α Control Clearing Toner 120 ml
5α Control Clearing Serum In Emulsion 100 ml
Dr. Ceuracle
5α Control Clearing Serum In Emulsion 100 ml
My Clarins Re-Boost Matte Hydra-Matifying Cream 50 ml
Clarins
My Clarins Re-Boost Matte Hydra-Matifying Cream 50 ml
Vitamin PDRN Bouncy Pore Serum 35 ml
Klairs
Vitamin PDRN Bouncy Pore Serum 35 ml