/ Recycling ♻️ Smått och gott som går till soptunnan idag,
Hogge
Beauty Pro
29/05/26-17:54(redigerad den 29/05/26-17:55)
Recycling ♻️
Smått och gott som går till soptunnan idag, mest hudvård som tagit slut. Fokus på 4 produkter:
🖤 Vichy Homme Clinical Control 96HR Antiperspirant Roll-On: Min sambos favorit. Dyr men effektiv samt luktar supergott. Köper om och om igen. Perfekt farsdag-present!
💗 Dove Pro-Retinol Body Serum: Kroppserum med Pro-Retinol ska förbättra hudens struktur och reducera synligheten av ojämnheter över tid. Njaa, märkte inget speciellt. Var som en vanlig bodylotion med en blommig doft som inte föll mig i smaken. Kommer ej köpa om.
🤍 Niche Beauty Lab Lightweight Sunscreen SPF50+: 100ml solskydd för ansiktet med bl.a. ceramid complex och allantoin. Riktigt prisvärd. Ville verkligen gilla den men formulan kändes rivig och fick lite småfinnar av den. Använde upp den på kroppen istället. Kommer ej köpa om.
🩵 Biotherm Biosource Purifying Foaming Cleanser: Ansiktstvätt för alla hudtyper. Effektiv och dryg. Väldigt mjukt skum med fräsch Biothermsdoft. Fick denna mini i en gåvobox men kan tänka mig att köpa den i vanlig storlek.
Vichy
Homme Clinical Control 96HR Antiperspirant Roll-On 50 ml