Quickfix pĂ„ burk?! đ
Jag har fÄtt testa Benefit Deep Retreat Pore-Clearing Clay mask genom KICKS beauty tester (en mer utförlig recension kommer under beauty tester reviews nÀr jag fÄtt testa produkten nÄgon mÄnad!)
Produkten testades för första gÄngen i lördags och mÄste sÀga att den ger ett vÀldigt gott intryck redan efter första anvÀndning. Porerna kÀnns renare och huden kÀnns överlag skinande ren, nu ÄterstÄr det att se hur den fungerar pÄ sikt.
Jag genomgÄr just nu ett projekt jag kallar för "skin recycling" dÀr jag tvÄ gÄnger i veckan kör retinol pÄ kvÀllen, en gÄng i veckan anvÀnder kemisk peeling och en gÄng i veckan nu kör denna mask. Denna procedur frÀmst för att motverka stora porer, tydliga filaments och fina linjer.
(Jag har varit vĂ€ldigt inaktiv pĂ„ forumet det sista dessvĂ€rre och ber om ursĂ€kt för radiotystnad men jag har varit vĂ€ldigt deprimerad sedan i höstas och mĂ„ste prioritera mig sjĂ€lv och mitt mĂ„ende i första hand. DĂ€rför kanske jag tar extra tid pĂ„ mig att svara, gilla och kommentera đ„)