/ Quickfix pĂ„ burk?! 💜 Jag har fĂ„tt testa Benefit Deep
Marion
Beauty Pro
28/04/26-18:32
Quickfix pĂ„ burk?! 💜 Jag har fĂ„tt testa Benefit Deep Retreat Pore-Clearing Clay mask genom KICKS beauty tester (en mer utförlig recension kommer under beauty tester reviews nĂ€r jag fĂ„tt testa produkten nĂ„gon mĂ„nad!) Produkten testades för första gĂ„ngen i lördags och mĂ„ste sĂ€ga att den ger ett vĂ€ldigt gott intryck redan efter första anvĂ€ndning. Porerna kĂ€nns renare och huden kĂ€nns överlag skinande ren, nu Ă„terstĂ„r det att se hur den fungerar pĂ„ sikt. Jag genomgĂ„r just nu ett projekt jag kallar för "skin recycling" dĂ€r jag tvĂ„ gĂ„nger i veckan kör retinol pĂ„ kvĂ€llen, en gĂ„ng i veckan anvĂ€nder kemisk peeling och en gĂ„ng i veckan nu kör denna mask. Denna procedur frĂ€mst för att motverka stora porer, tydliga filaments och fina linjer. (Jag har varit vĂ€ldigt inaktiv pĂ„ forumet det sista dessvĂ€rre och ber om ursĂ€kt för radiotystnad men jag har varit vĂ€ldigt deprimerad sedan i höstas och mĂ„ste prioritera mig sjĂ€lv och mitt mĂ„ende i första hand. DĂ€rför kanske jag tar extra tid pĂ„ mig att svara, gilla och kommentera đŸ„€)
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!