På sistone är det typ bara den här duon jag vill använda när jag tvättar ansiktet.
Framför allt steg 2, den här lilla rengöringen. Tuben ser pytteliten ut men den räcker verkligen hur länge som helst. Jag behöver bara ta en jätteliten klick, verkligen nästan ingenting, och med lite vatten blir det hur mycket skum som helst. Skummet är mjukt och krämigt och känns så skönt på huden.
Det jag gillar mest är att huden verkligen känns ren efteråt, men inte sådär stram och torr som den kan göra med vissa rengöringar. På kvällen börjar jag med rengöringsoljan i steg 1 för att få bort solskydd, smink osv, och sen kör jag den här som steg 2. Efteråt känns det verkligen som att allt är borta och huden är ordentligt ren.
Jag tycker verkligen att de här två ska användas tillsammans. Steg 1 löser upp smink och smuts och steg 2 rengör huden ordentligt. Superenkelt, men huden känns så himla bra efteråt.
Jag har ändå testat ganska många olika rengöringar genom åren, och den här duon är nog faktiskt den bästa jag har använt hittills. Jag tar till och med med dem när jag reser eftersom de är så små och smidiga, och man behöver verkligen så lite varje gång.
En sån produkt som jag definitivt kommer köpa igen.
Sensai
Silky Purifying Creamy Soap Step 2 125 ml