/ Oparfymerad hudvård med mycket fukt och även fett och bas är
Anna
Beauty Pro
05/11/25-15:30(redigerad den 05/11/25-15:48)

Oparfymerad hudvård med mycket fukt och även fett och bas är det som fungerar bäst för min riktigt torra och känsliga hud. Det här är min kvällsrutin som fungerar för att det är oparfymerad och fuktgivande hudvård som inte irriterar utan är lugnande, fuktgivande/ fuktbevarande och snälla mot min hud.

Rengöringen från Paulas Choice är riktigt effektiv att rengöra med samtidigt som den är fuktgivande bilket är ett trick som inte all rengöring klarar💚

Biodermas Micellar är så effektiv den också men snäll och jag har faktiskt reagerat lite på andra oparfymerade miceller men aldrig på denna💦

Toner från Klair som gör vad den lovar, förbereder en torr hud så huden tar upp de följande produkterna lättare💜

ögonkrämen i Rich varianten från Clinique, snäll och gör mycket och lite av varje🥰 en riktig favorit i ögonkräms djungeln! Även sen såklart oparfymerad 🩷

Den nya Peptid- serumet från Medik8 💦 otroligt på en hud som min som inte tål retinol. Mild och ger spänst, glow och stärker hudren😻

Min favorit mask att ha på natten🛏️🌌 är väldigt rik och är lugnande, stärkande, och lite sval när jag lägger på den. Men som en kram! på en liten stund har den gått in i min torra hud och jag kan lägga mig❣️

Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Clinic cream 250 g
Decubal
Clinic cream 250 g
Lipid cream 70% 200 ml
Decubal
Lipid cream 70% 200 ml