/ Nya masker frĂ„n Dr Ceuracle 🎭 Expert Spirulina Cooling
Nikki
Beauty Pro
29/06/25-09:30(redigerad den 29/06/25-17:14)

Nya masker frĂ„n Dr Ceuracle 🎭

Expert Spirulina Cooling Modeling Mask 💚

Expert Collagen Firming Modeling Mask đŸ€

NÄgon som redan hunnit testa dem? Man blandar tydligen ihop masken sjÀlv i förpackningen!

HÄller pÄ med min hudvÄrdsbestÀllning 2 för 1 (Dr Ceuracle och Klairs) och dessa som nyligen lagts till i sortimentet ingÄr ocksÄ.

Tror jag kommer ha ny hudvĂ„rd och hudvĂ„rd att ge bort för minst ett Ă„r framöver... 😂 Älskar det lyxproblemet! đŸ„°

Produktbeskrivning:

AnvÀndning:

1. Förbered – Riv upp förpackningen lĂ€ngs perforeringslinjen och ta ut skeden.
  2. Blanda – TillsĂ€tt cirka 8–14 skedar vatten och blanda gradvis med skedens spatel tills en jĂ€mn pasta bildas. – inga extra verktyg behövs, pĂ„sen fungerar som en mixningsskĂ„l.
  3. Applicera – Fördela masken jĂ€mnt över huden i ett tjockt lager, undvik ögonomrĂ„det.
  4. LĂ„t verka – LĂ„t masken sitta pĂ„ huden i 15–20 minuter, tills den har stelnat.
  5. AvlĂ€gsna – Dra försiktigt bort masken.

Tips - Expert Spirulina Cooling Modeling Mask: Perfekt efter sol & vĂ€rme – AnvĂ€nd masken efter en dag i solen eller vid varma temperaturer för en lugnande och kylande effekt.

Nu gÀller erbjudandet Àven danska varumÀrket Jorgobé sÄg jag precis. De har bl a ett populÀrt och prisvÀrt niacinamid serum som nu blir galet billigt. 239 kr för tvÄ stycken!

Niacinamide Serum 50 ml
Niacinamide Serum 50 ml
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!