/ Nu är båda äntligen slut, så här kommer mina tankar. Jag
Danfeng
Beauty Pro
08/07/26-04:55
Nu är båda äntligen slut, så här kommer mina tankar. Jag använde serumet både morgon och kväll. Det är lätt i konsistensen, går snabbt in i huden och känns inte klibbigt. Det största jag märkte var att huden kändes mer balanserad och såg lite piggare ut, särskilt på morgonen. Den blev också mjukare med tiden. Ansiktskrämen gillade jag nog ännu mer. Den känns återfuktande utan att vara tung, och när jag vaknade dagen efter var huden fortfarande mjuk och återfuktad. Den fungerade också bra under smink och hjälpte när huden var lite torr. Det här är inga produkter som ger en wow-effekt efter några dagar, men efter att ha använt upp dem känns huden jämnare och mer välmående. De är definitivt dyra, men upplevelsen är riktigt bra. Om budgeten tillåter skulle jag nog köpa dem igen – särskilt ansiktskrämen. Den kommer jag faktiskt att sakna lite.
Capture Rich Creme 50 ml, Refill
Dior
Capture Rich Creme 50 ml, Refill
Capture Le Sérum High-Performance Anti-Aging Correction for Wrinkles and Firmness 30 ml
DIOR
Capture Le Sérum High-Performance Anti-Aging Correction for Wrinkles and Firmness 30 ml
Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!