/ 🌾MORSDAG PRESENTTIPS🌾 pĂ„ söndag ska vi fira mammor av alla
Helena
Beauty Star
27/05/26-15:17
🌾MORSDAG PRESENTTIPS🌾 pĂ„ söndag ska vi fira mammor av alla slag 💖 en fin tradition. Min egen mor Ă€r död sedan mĂ„nga Ă„r och mycket saknad. SjĂ€lv Ă€r jag inte mamma, men tycker att jag kan komma med nĂ„gra förslag till er andra iallafall. Funderade över vad som jag skulle uppskatta att fĂ„ som gĂ„va och kom fram till detta đŸ€— 🌾 DĂ„ livet mestadels bestĂ„r av vardagar och smĂ„ saker sĂ„ varför inte en gĂ„va som anvĂ€nds och dessutom gör nytta varje dag đŸ€” NĂ„got som kĂ€nns som vĂ€lförtjĂ€nt vardagslyx đŸ€©đŸ‘ 🌾 En fast tvĂ„l av fin kvalitet gör underverk för att undvika torra hĂ€nder. Mycket snĂ€llare mot huden Ă€n flytande tvĂ„l (ja jag vet att det finns bĂ€ttre och sĂ€mre men jag stĂ„r för mitt pĂ„stĂ„ende). KICKS har nĂ„gra alternativ i olika prisklasser att vĂ€lja mellan. 🌾 En fuktgivande face mist som omgĂ„ende piggar upp och som gör nytta i lĂ„nga loppet. Win Win 😂👍 Även hĂ€r har KICKS ett fint blandat urval. 🌾 Hoppas att ni gillar mina tips. Har taggat nĂ„gra egna favoriter nedan.
Bar Soap Lavender
Dr. Bronner's
Bar Soap Lavender
SAVON Cube Of Marseille Soap Olive Bar Soap 400 g
COMPAGNIE DE PROVENCE
SAVON Cube Of Marseille Soap Olive Bar Soap 400 g
All-In-One Mist 100 ml
Hyggee
All-In-One Mist 100 ml
Moisturising Facial Mist 60 ml
Emma S.
Moisturising Facial Mist 60 ml