/ Morgonrutin 🌾 Bioderma Micellar Ă€r ju faktisk❀ sĂ„ mild mot
Anna
Beauty Pro
17/07/26-13:06
Morgonrutin 🌾 Bioderma Micellar Ă€r ju faktisk❀ sĂ„ mild mot huden och effektiv, den har jag alltid hemma! Toner frĂ„n Klairs, försökte anvĂ€nda upp annat hemma nĂ„gra veckor och alltsĂ„ vara utan för första gĂ„ngen pĂ„ nĂ€stan tvĂ„ Ă„r, köpte flera minisar till slut, kan ju inte vara utan till min torr hud. Den gör verkligen skillnad 💩 C-vitmin serum med mycket fukt och bakuchiol đŸ„° mĂ€rket finns hĂ€r medi te just det hĂ€r fina serumet. Älskar det💛 Rudolph Care, Moisture delight, mysigt fuktkrĂ€m med mild doft. Har inte anvĂ€nt den sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger Ă€nđŸ©· Purito solskydd, riktigt skönt att ha pĂ„ torr hu. ska hĂ„lla lÀÀÀnge men jag vĂ„gar inte vĂ€nta och fyller pĂ„ Ă€ndĂ„đŸ§Ą fungerar bra runt ögonen! ÖgonkrĂ€m jg anvĂ€nd dĂ„ och dĂ„ i 12 Ă„r, bra med fukt och frĂ€schar upp lite, Clinics Ă€r bĂ€ttre. 💜 Solskydd frĂ„n Apoteket till lĂ€pparna som Ă€r okej, det Ă€r utan den hemska smaken endel har. Mitt vackra lĂ€ppbalsam med glitter frĂ„n Ole HenriksenđŸ„°đŸ’– Till kroppen, solskydd som Ă€r vĂ€ldigt behagligt att anvĂ€nda, min T hĂ„ller med. Ska hĂ„lla lĂ€nge, dvs manskap inte behöva fylla pĂ„ lika ofta oman inte svettas och badat och sĂ„ men att fĂ„ sĂ€ga sĂ„ om ett solskydd, lova det diskuteras! Eftersomatt det tvivlas pĂ„. Men jag tycker om det och hoppas att Kicka tar in detđŸ§ĄđŸ„°
Nordic Ageless Eye Cream 15 ml
Nordic Ageless Eye Cream 15 ml
Sensibio H2O 500 ml
Bioderma
Sensibio H2O 500 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
KLAIRS
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
Purito
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
Moisture Delight 50 ml