/ Monday selfcare đŸ«¶đŸŒ Idag blev det en riktig spakvĂ€ll hĂ€r
Sofia
Beauty Pro
02/06/25-19:37

Monday selfcare đŸ«¶đŸŒ

Idag blev det en riktig spakvĂ€ll hĂ€r hemma! En liten "ansiktsbehandling" – rakar hela ansiktet med ögonbrynskniv för jag tycker att sminket sitter bĂ€ttre och död hud skrapas bort samtidigt. Sen körde jag en lermask innan jag testade min nya roliga sheet mask som man "gör sjĂ€lv". đŸ€©

SĂ„ hĂ€r efter första anvĂ€ndningen sĂ„ tycker jag fortfarande att det Ă€r en sĂ„ jĂ€vla bra idĂ© rent ut sagt! Jag testade med min nya essence frĂ„n Naturie (vet inte vad det Ă€r haha, rinnig lotion?) och det blev en jĂ€ttehĂ€rlig mask. La "tabletten" i ett glas och hĂ€llde pĂ„ vĂ€tskan, sen kunde jag veckla ut en fĂ€rdig mask efter typ tvĂ„ sekunder! Trodde jag skulle fĂ„ vĂ€nta. 😅 Masken kĂ€ndes sval under hela tiden jag hade pĂ„ den (15-20 min) och den gled inte omkring pĂ„ ansiktet. đŸ™ŒđŸŒ Satt den perfekt pĂ„ mitt ansikte? Som ni ser, nej haha. Men det förvĂ€ntar jag mig inte heller eftersom de omöjligt kan passa alla. 😊

Jag kommer nog köpa pĂ„ mig fler "tabletter"! Ska absolut testa med andra vĂ€tskor ocksĂ„. Som jag skrev förut sĂ„ Ă€r ju detta ett bra alternativ om man ofta inte tĂ„l sheet masks men har nĂ„got serum eller sĂ„ som funkar. Det Ă€r Ă€ven bra om man ska resa och inte vill slĂ€pa med sig fler hudvĂ„rdsprodukter. Eller om man ska ha myskvĂ€ll med vĂ€nner t.ex. hur kul Ă€r inte "build your own mask"-konceptet dĂ„? 😍

Jag ger den hĂ€r produkten 10/10 so far! 🌟

Everyday Eye Brow Knives
Depend
Everyday Eye Brow Knives
Pore Refining Detox Mud Mask 100 ml
Hickap
Pore Refining Detox Mud Mask 100 ml
Hatomugi Essence 500 ml
Hatomugi Essence 500 ml
The Lotion Mask 10 pcs
The Lotion Mask 10 pcs
Tag