đ Mitt första minne av The Body Shop var helt spontant, jag gick in i butiken bara för att kika, och blev kĂ€r direkt. Det var dofterna, kĂ€nslan i hela butiken och hur allt kĂ€ndes sĂ„ omhĂ€ndertagande och hĂ€rligt pĂ„ en gĂ„ng đ„čâš Jag gick dĂ€rifrĂ„n med flera handkrĂ€mer och body lotions, mest för att jag hade sĂ„ torra hĂ€nder av all handtvĂ€tt och handsprit i vardagen (vĂ„rd och omsorgsarbete)
NĂ€r man jobbar nĂ€ra mĂ€nniskor och alltid vill finnas dĂ€r för andra Ă€r det lĂ€tt att glömma sig sjĂ€lv lite⊠men jag har verkligen lĂ€rt mig hur viktigt det Ă€r att ocksĂ„ ta hand om sin egen kropp och inte bara ge all energi till alla runt omkring đ The Body Shops produkter blev typ min lilla rĂ€ddning. Jag hade alltid en handkrĂ€m i vĂ€skan och tog fram den under dagen nĂ€r jag behövde en snabb paus och lite self care. Det gjorde verkligen stor skillnad för mig!
Det slutade med att jag köpte lite olika The Body Shop-produkter i julklapp till nĂ„gra av mina vĂ„rdtagare, just för att jag ville att de ocksĂ„ skulle fĂ„ kĂ€nna den dĂ€r lilla âlyxenâ i vardagen đ«¶âšHĂ€r Ă€r produkterna som Ă€ndrade min vardag pĂ„ jobbet, helt magiska!
Jag Ă€r sĂ„ sugen pĂ„ att testa Ă€nnu mer frĂ„n The Body Shop för Ă€rligt⊠allt doftar ju helt fantastiskt đ
THE BODY SHOP
Coconut Hand Balm 30 ml
THE BODY SHOP
Strawberry Hand Cream 30 ml
THE BODY SHOP
British Rose Hand Cream 100 ml
THE BODY SHOP
Moringa Body Lotion 200 ml