Måste-ha tips inför KICKS erbjudande på Paula’s Choice den 4 december!
Om du vill passa på att maxa vinterns glow och hudhälsa – här kommer mina absoluta favoriter att hålla koll på. Dessa produkter är golden att lägga i varukorgen redan nu inför rabatten. 💙
Pro-Collagen Peptide Moisturizer
En dröm för dig som vill ge huden fasthet, fyllighet och plump på 15min. Den ger inte bara långsiktigt pro-collagen-stöd – den är också en fantastisk make-up prep som får basen att lägga sig jämnt och hålla längre. Formulan ger 24h fukt, en mjuk och fyllig känsla och för ett synbart ”bouncy” resultat. Med tiden stärker den hudbarriären och förbättrar spänsten, en sån creme som snabbt blir helt omöjlig att vara utan.
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant
Den ikoniska 2% BHA Liquid Exfoliant – en riktig game changer och favorit hos både nya och trogna användare. Den tränger djupt ner i porerna, löser upp tilltäpptheter och jämnar ut hudens textur, samtidigt som den ger en jämnare hudton, lugnar rodnad och passar även vid finnar och pormaskar. Resultatet? En synbart klarare, slätare och mer strålande hud som känns både jämn och balanserad – utan att kompromissa med huden.
Skin Recovery Hydrating Treatment Mask
Din vinterhud’s räddare i nöden - denna rika, lugnande mask återställer komforten i stressad, torr och stram hud på nolltid. Perfekt att sova med – vakna upp med en mjuk, återfuktad och balanserad hud som känns helt ny varje morgon. Mitt bästa tips: använd den några kvällar i rad för en ordentlig återhämtning, och underhåll sedan ett par kvällar i veckan för att hålla huden mjuk, lugn och strålande hela vintern. En sån mask som snabbt blir helt omöjlig att vara utan.
7% Ectoin Booster
Min absoluta “secret weapon” under vintern. Den stärker hudens barriär, skyddar mot kyla och klimatstress, och ger långvarig återfuktning som håller huden mjuk och motståndskraftig hela dagen. Den gör hela din rutin mer tolerant, effektiv och redo att stå emot vinterns utmaningar. En riktig game changer för hudbarriären – huden känns starkare, lugnare och mer balanserad redan efter några användningar.
Pro-Collagen Peptide Gloss Balm – Deep Plum
Deep Plum är både vårdande och fyllig, ger ett lyxigt plump utan pirr och innehåller peptider som stärker den tunna huden även på läpparna. Resultatet? Mjuka, fylliga och välmående läppar med en strålande finish. Ett gloss du alltid vill ha med dig i jackfickan för en snabb touch-up när som helst.
Must-have kombo inför erbjudandet
BHA + Ectoin + Pro-Collagen Moisturizer = klar hud, stark barriär och plumpad glow.
En trio som funkar för nästan alla hudtyper – och känns extra lyxig nu i december. Missa inte chansen att boosta din hud med dessa favoriter!
Vill du ha hjälp att hitta vilken produkt som passar just ditt behov? Kommentera gärna – jag guidar dig till din perfekta vinterhud och hjälper dig inför 4 december.