/ Last impression av Filorga Oxygen-Glow Eye Cream (som inte
Nathalie
Beauty Pro
19/12/25-20:36(redigerad den 19/12/25-21:02)

Last impression av Filorga Oxygen-Glow Eye Cream (som inte går att tagga)

Som synes så har jag fullkomligt vridit ur de sista dropparna ut denna 460 kr dyra ögonkräm. Den har räckt i några månader (började användas runt 20 juli) så ganska dryg, men skulle jag säga att den är värd pengarna i övrigt? Nja.

Den utlovar: Superutjämnande ögonvård som direkt återupplivar ögonkonturen och ger omedelbar lyster, vilket ger en naturligt enastående blick. Återupplivar – Återfuktar – Dränerar. Arbetar på trött blick, mörka ringar, härjade ansiktsdrag, torr hud och fina linjer. Målet är en felfri hud.

Återfuktar gör den absolut, där har jag inga klagomål även om mitt ögonområde inte är det torraste på min hud. Men att den ska innehålla någon kraftfull ingrediens som omedelbart ljusar upp har jag inte sett röken av och det var tack och lov inte varför jag köpte krämen för då hade jag varit besviken 😅

Köpte den när det var någon rabatt för annars skulle jag inte köpt en såhär dyr ögonkräm men jag tyckte att det var kul att testa. Nöjd med hur länge den ändå räckte men inget jag kommer köpa igen. Har påbörjat en annan ögonkräm men när den är slut har jag en annan från Filorga på tur, även den köpt med rabatt 😊

(givetvis laddas inte det här inlägget upp för att få poäng i och med att det är en last impression. Jag ville mest dela med mig med tanke på att det är en relativt dyr kräm)

Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!