Holy Grail Serum đ
Jag har tvÄ superfavoriter. Jag Àlskar lyster sÄ bÄda Àr lystergivande men de Àr ganska olika:
đ€ Medik8 C-Tetra Luxe Ă€r ett oljebaserat c-vitamin serum med 14% tetrahexyldekylaskorbat, passionsfruktsolja och röd ginseng = full av antioxidanter och andra goda nĂ€ringsĂ€mnen. Att den Ă€r oljebaserad gör Ă€ven att min hud kĂ€nns smidig , fĂ„r öyster och sminket blir ALLTID bra nĂ€r denna Ă€r med i rutinen. Just nu anvĂ€nder jag Medik8 C-Tetra Serum (deras vanliga) men jag tycker absolut Luxe Ă€r bĂ€ttre sĂ„ den Ă€r nĂ„got rikare i formulan samt kraftfullare. GuldstjĂ€rna!
𩷠GLOWiD Glow and Plump Glass Skin Drops Àr frÄn Glowid egna brand (finns pÄ Glowid.se och H&M) och Àr verkligen vÀrd all hype. Den innehÄller bl.a. propolis, peptider, omijaberry, röd ginseng och ceramider som ger "naturlig lyster inifrÄn samtidigt som den Äterfuktar, jÀmnar ut hudtonen, lugnar och arbetar pÄ fina linjer". Den Àr svagt fÀrgad och innehÄller lite skimmer men Àr absolut inte glittrig. Skulle sÀga att det Àr den perfekta sminkprodukten med mycket hudvÄrd i. Perfekt att blanda ut sin blush med för ett lÀttare/glowigare resultat (resultatet blir som Nars Liquid Blush men med vilken fÀrg man vill!) eller nÀr man vill köra en no makeup-makeup look med lite glow. SÄ sÄ sÄ bra!!! FortsÀtt utforska gemenskapen!