/ Holy Grail Serum 👑 Jag har tvĂ„ superfavoriter. Jag Ă€lskar
Hogge
Beauty Pro
31/01/26-08:06(redigerad den 31/01/26-08:08)
Holy Grail Serum 👑 Jag har tvĂ„ superfavoriter. Jag Ă€lskar lyster sĂ„ bĂ„da Ă€r lystergivande men de Ă€r ganska olika: đŸ€Ž Medik8 C-Tetra Luxe Ă€r ett oljebaserat c-vitamin serum med 14% tetrahexyldekylaskorbat, passionsfruktsolja och röd ginseng = full av antioxidanter och andra goda nĂ€ringsĂ€mnen. Att den Ă€r oljebaserad gör Ă€ven att min hud kĂ€nns smidig , fĂ„r öyster och sminket blir ALLTID bra nĂ€r denna Ă€r med i rutinen. Just nu anvĂ€nder jag Medik8 C-Tetra Serum (deras vanliga) men jag tycker absolut Luxe Ă€r bĂ€ttre sĂ„ den Ă€r nĂ„got rikare i formulan samt kraftfullare. GuldstjĂ€rna! đŸ©· GLOWiD Glow and Plump Glass Skin Drops Ă€r frĂ„n Glowid egna brand (finns pĂ„ Glowid.se och H&M) och Ă€r verkligen vĂ€rd all hype. Den innehĂ„ller bl.a. propolis, peptider, omijaberry, röd ginseng och ceramider som ger "naturlig lyster inifrĂ„n samtidigt som den Ă„terfuktar, jĂ€mnar ut hudtonen, lugnar och arbetar pĂ„ fina linjer". Den Ă€r svagt fĂ€rgad och innehĂ„ller lite skimmer men Ă€r absolut inte glittrig. Skulle sĂ€ga att det Ă€r den perfekta sminkprodukten med mycket hudvĂ„rd i. Perfekt att blanda ut sin blush med för ett lĂ€ttare/glowigare resultat (resultatet blir som Nars Liquid Blush men med vilken fĂ€rg man vill!) eller nĂ€r man vill köra en no makeup-makeup look med lite glow. SĂ„ sĂ„ sĂ„ bra!!!
C-Tetra Luxe 30 ml
Medik8
C-Tetra Luxe 30 ml
Tag
Glow
FortsÀtt utforska gemenskapen!