/ Holy Grail är det kommer till serum? Jag skäms nästan för
Nathalie
Beauty Pro
31/01/26-21:49
Holy Grail är det kommer till serum? Jag skäms nästan för att säga det, men sen jag för 1,5 år sen på allvar började ta mer hand om min hud med "ordentlig" hudvård vilket då introducerade mig för serum, så har jag inte hittat något som jag känt sådär WOW om. Jag har hittat produkter som jag känner så för i alla andra hudvårdskategorier men inte ett serum. Vad har har lyckats uppnå är lite mer återfuktning men inte sådär att jag känner en stor skillnad om jag en dag skippar serum. Så jag väljer att här lyfta tre av lite olika anledningar: Paula's Choice 7% Ectoin - jag testar det här som Beauty Tester just nu, och alla torrisar som älskar Dr Ceuracle Kombucha Tea Essence skulle nog gilla det här! Skincity Skincare First Concentrate - ett lätt serum som passar ensamt eller att kombinera med ett annat serum just pga sin lätta konsistens. Ska bl.a återfukta och lugna. Klairs Rich Moist Soothing Serum - hamnar på listan pga att det återfuktar bra, har en väldigt rimlig prislapp för en stor mängd serum. Inget revolutionerande men återfuktar till ett bra pris! Kan inte tagga det men det säljs hos Kicks
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Paula's Choice
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
First Concentrate 10 ml
Skincity Skincare
First Concentrate 10 ml
Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!