/ Hej KICKS Community, Vad kul det ska bli att få hänga här
Lena.paulaschoicese
Beauty Brands Ambassador
14/08/24-13:45(redigerad den 15/08/24-12:35)
Hej KICKS Community, Vad kul det ska bli att få hänga här tillsammans med er. Jag är precis som många andra här en riktigt ’skincare junky’ som älskar allt inom hudvård, ingredienser och att få slå hål på klassiska hudvårdsmyter. Jag utbildade mig till hudterapeut år 2010 och idag är jag utbildningsansvarig på Paula’s Choice Skincare. Min resa inom hudvård startade… med att jag hade en stor passion att få utbilda och ta hand om människor. Jag funderade länge på om jag skulle bli lärare eller sjuksköterska. Under denna period kom även ett stort intresse för hudvård och hur det kommer sig att vissa ingredienser vi applicerar på huden fungerar bättre än andra. Varför Paula’s Choice… jag har arbetat arbeta med Paula’s Choice 2014, samma år som det lanserades i Sverige. Det är ett märke där jag upplever att kunderna som testar sällan blir besvikna och att vi når upp till vad som förväntas hos kunden. Precis som Paula Begoun, grundaren bakom Paula’s Choice Skincare, är det viktigt för mig att vara transparent och ge information baserat på forskning och det bevis som finns för att kunna säkerhetsställa en produkts effektivitet och resultat. Några favoriter… precis som många andra har 2% BHA Liquid aldrig svikt mig. Jag har gått igenom graviditeter, stressade perioder i livet och den har alltid levererat ett resultat för att återställa, lugna och balansera min hud. En annan favorit är RESIST Skin Restoring Moisturizer SPF 50, en dagkräm med högt solskydd som återfuktar, jämnar ut hudton, plumpar mina torrhetslinjer och skyddar huden väl, varje dag, året runt. Efter daglig användning av solskydd märker jag hur stor skillnad det gör för att bibehålla huden i balans och att huden ser mer hälsosam ut. Jag kommer att dela med mig av min kunskap för att ge er svar utifrån vad vetenskapen har bevisat. Ni ska inte behöva leta och bli besvikna på produkter utan hitta något som passar just er hud och som är baserat på forskning och studier. Inget fluff – alltid transparens.  🔍 Till sist... en fråga 😊 Vilken produkt är ni mest intresserade av att testa från Paula’s Choice?
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
Resist Skin Restoring Moisturizer SPF50 60 ml
Resist Skin Restoring Moisturizer SPF50 60 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!