/ Först vill jag säga tack till medarbetaren på Emporia Kicks
Danfeng
Beauty Pro
20/05/26-12:53
Först vill jag säga tack till medarbetaren på Emporia Kicks för rekommendationen, annars hade Sisley Black Rose Skin Infusion Cream 50 ml förmodligen inte hittat in i min hudvårdsrutin så här tidigt. Under den här perioden har den gett mig en ganska subtil men stabil känsla av förbättrad hudkvalitet. Konsistensen är en lätt kräm som glider ut smidigt och efterhand känns som att den nästan “smälter in” i huden. Efter applicering känns huden mjuk, men inte fet – snarare återfuktad på ett rent och lätt sätt. Den mest tydliga effekten är att torrhet och trötthetskänsla dämpas, och huden ser jämnare och mer finfördelad ut, med en naturlig lyster som inte känns glansig utan mer som en förbättrad hudstruktur. I vardagen märks den främst genom att huden ser mer stabil och fräsch ut. Om huden känns lite trött eller obalanserad på morgonen hjälper den till att jämna ut helhetsintrycket, och smink lägger sig oftare bättre ovanpå utan att fastna i torra partier. Doften är rosig men inte överdrivet söt, snarare lite mer mogen och tydlig i sin blomkaraktär, vilket kan vara en fördel eller en smaksak beroende på person. Det är inte en kräm som ger dramatiska eller “reparerande” förändringar, utan den arbetar mer med att förbättra hudens visuella helhetsintryck och jämnhet. För den som söker kraftig anti-age-effekt eller djupgående hudförändring kan den kännas lite subtil, men för daglig förbättring av hudens utseende fungerar den väldigt konsekvent. Om man jämför den med La Prairie handlar det mer om olika inriktningar. La Prairie är generellt tyngre i känsla och mer fokuserad på långsiktig anti-age och fasthet, medan Sisley Black Rose är lättare och mer inriktad på omedelbar hudoptimering och ett mer visuellt fräscht resultat. Priset för Sisley är dessutom något lägre, vilket gör den lite mindre tung i helhetsintryck ur ett kostnadsperspektiv. Sammanfattningsvis känns den som en kräm som gör huden lite mer “lätt att tycka om” varje dag, snarare än en produkt som förändrar hudens riktning i grunden. Den är enkel att leva med och ger en jämn, pålitlig förbättring av hudens helhetskänsla över tid.
Black Rose Skin Infusion Cream 50 ml
Sisley
Black Rose Skin Infusion Cream 50 ml
Black Rose Precious Facial Oil 25 ml
Sisley
Black Rose Precious Facial Oil 25 ml
Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!