/ First Impression 🍒(💜) Vilket tragiskt första intryck!
Nikki
Beauty Pro
22/02/26-09:28(redigerad den 22/02/26-09:29)
First Impression 🍒(💜) Vilket tragiskt första intryck! Tur att jag redan testat sĂ„ mycket frĂ„n FENTY (förutom smink Ă€ven viss hud-och hĂ„rvĂ„rd) för denna body scrub, Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub, Ă€r min första besvikelse! Köpte denna i ett set för sĂ€kert minst ett Ă„r sedan tillsammans med Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub som jag redan nĂ€stan tagit slut pĂ„. En mild exfolierande rengöring med hĂ€rlig doft av Barbados körsbĂ€r. Fin röd fĂ€rg och gelĂ©aktig konsistens. Men nu tillbaka till body scruben som varit oöppnad (dessutom försluten) fram till igĂ„r. StĂ„r i duschen med skönt varmt vatten strilande, öppnar den, trycker ut den matta rödrosa formulan och börjar massera. Bra och fast formula med korn som verkligen gör sitt jobb. Men sĂ„ plötsligt slĂ„r den till, DOFTEN! Doften, som beskrivs som en hĂ€rligt bĂ€rig körsbĂ€rsdoft, Ă€r rent av vidrig. Sur, Ă€r bara förnamnet. Den doftar som det gör pĂ„ slutet nĂ€r man har mĂ„tt illa! đŸ€ź Synd men den kommer utan tvekan att slĂ€ngas! MĂ„ste hĂ€nt nĂ„got kemiskt med den och nu efter att ha lĂ€st ett antal recensioner sĂ„ har jag faktiskt sett att det finns fler som upplevt den vĂ€ldigt illaluktande men vissa har ocksĂ„ haft turen att njuta av en körsbĂ€rsdoftande hĂ€rlig skrubbupplevelse! đŸ’đŸ€—
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Fenty Beauty
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Fenty Beauty
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Tag
KroppsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!