/ **First Impression** 🧮💩 Som BeautyTalk-tester sĂ„ testar
Hogge
Beauty Pro
07/12/25-09:13

First Impression 🧮💩

Som BeautyTalk-tester sÄ testar jag Àven Ecooking Anti Redness Mist.

Den beskrivs som en "multitasker fullpackad med spÀnnande aktiva ingredienser (bl.a. 10% azelainsyra, C-vitamin och provitamin B5) som förebygger och motverkar rodnad, irritation, blemmor och ojÀmn hudstruktur. Dessutom exfolierar syran huden varsamt och hjÀlper till att minimera blemmor och pormaskar."

Min hud Ă€r ganska tacksam (peppar peppar!đŸ€ž) och Ă€r mest torr (utan rodnad) sĂ„ jag kanske inte Ă€r den ultimata Beautytestern för denna produkten men det Ă€r vĂ€l lite charmen med att vara tester, att man inte vet vad man fĂ„r. Azelainsyra Ă€r en ny syra för min hud sĂ„ det ska bli intressant. 👀

Än sĂ„ lĂ€nge tycker jag att den Ă„terfuktar bra och har en lĂ€tt och behaglig citrusdoft. 🍊🍋Misten Ă€r ok, lite för blöt för min smak. Uppskattar att flaskan Ă€r i metall, det gör att misten alltid Ă€r sval trots att den inte stĂ„r i kylskĂ„pet.

Återkommer om nĂ„gra veckor, ska Ă€ven beta in min sambo i detta testet dĂ„ detta Ă€r enkelt nog för honom att komma ihĂ„g (han Ă€r en 5-in-1-wash-person). đŸ«Ą

Anti Redness Mist 50 ml
Ecooking
Anti Redness Mist 50 ml
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!