/ First Impression och ny budgetfavorit đŸ©”đŸ„„đŸ’Š SOONDING Ă€r
Nikki
Beauty Pro
08/09/26-09:46(redigerad den 08/09/26-09:48)
First Impression och ny budgetfavorit đŸ©”đŸ„„đŸ’Š SOONDING Ă€r ett nytt prisvĂ€rt, veganskt och doftfritt varumĂ€rke inom K-beauty. Det Ă€r utvecklat sĂ€rskilt for kĂ€nslig, stressad och reaktiv hud. Passar Ă€ven en ung hy. Namnet Ă€r inspirerat av det koreanska ordet som beskriver "a sweet, kind and gentle person." SOONDING Coconut Water Glow Calming Serum đŸ„„đŸ’Š Ă„terfuktar och lugnar huden. Ger svalka och en frĂ€sch kĂ€nsla. Har anvĂ€nt det mycket i sommar sĂ€rskilt pĂ„ kvĂ€llen efter alla soliga dagar. â˜€ïžđŸŒŠ Formulan Ă€r gelaktig, icke-komedogen och oparfymerad. Passar alla hudtyper, sĂ€rskilt kĂ€nslig och torr hy. Priset, ca 200 kr för 50 ml, Ă€r riktigt bra! Fick Ă€ven med ett varuprov pĂ„ deras solskydd sĂ„ det kommer jag testa nĂ€sta vĂ„r/sommar. Har fortfarande öppnade kvar att ta slut och under vintern anvĂ€nder jag inte solskydd de dagar det Ă€r mörkt bĂ„de nĂ€r jag gĂ„r hemfrĂ„n och nĂ€r jag kommer hem. PĂ„ bild 3 Ă€ven nĂ„gra av deras andra produkter. Nyfiken pĂ„ tonern. SOONDING sĂ€ljs inte pĂ„ KICKS (Ă€nnu).
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!