/ First Impression: KORA Organics Milky Mushroom Gentle
Nikki
Beauty Pro
17/03/26-09:46
First Impression: KORA Organics Milky Mushroom Gentle Cleansing Oil Mild tvåfasig oljerengöring. Skakas noga, applicera 3-4 pump i fuktiga händer och massera. Den är inte så dryg men verkligen allt försvinner utan att man behöver gnugga, t o m mascaran. Skölj noga. Kan användas på egen hand eller som första steg i en dubbelrengöringsrutin. Huden känns definitivt väldigt mjuk och återfuktad efteråt. Skulle jag använt denna i vintras, när min hud är som torrast, hade jag nog t o m kunnat skippa ansiktsolja. Vill jag ha en mindre glowig finish och fräschare känsla tar jag en uppfräschande toner efteråt. Innehåller ingen parfym men är som vanligt proppfull av ekologiska nyttigheter för huden och är därför inte doftfri. Denna tycker jag dock doftar ganska gott till skillnad från vissa andra av KORA Organics produkter. Men doften tar jag gärna om jag gillar produkten för övrigt. Miranda Kerr som grundat varumärket började som 16-åring, när hennes mamma fick cancer, intressera sig för vad vi stoppar i oss och vad vi applicerar på vår hud och detta intresse, ökade kunskap och holistiska tänkande ledde till slut till starten av hennes ekologiska hudvårdsmärke. Läs gärna mer på KORA Organics hemsida om ni är intresserade! 🤍
Milky Mushroom Gentle Cleansing Oil 30 ml
Kora Organics
Milky Mushroom Gentle Cleansing Oil 30 ml
Tag
Kvällsrutin
Fortsätt utforska gemenskapen!