/ **First Impression** đŸ’€đŸ©· Har testat **Dr Cerucle Vegan
Hogge
Beauty Pro
03/12/25-15:04(redigerad den 03/12/25-15:08)

First Impression đŸ’€đŸ©·

Har testat Dr Cerucle Vegan Kombucha Tea Sleep Mask nu i ca 2 veckor (fick den nÀr jag fyllde Är i september men blev först nu jag kunde "knÀcka" den).

Nyckelingredienserna i den Àr:

● Kombucha-extrakt (fermenterat svart te): rikt pĂ„ nĂ€ringsĂ€mnen som stödjer hudbarriĂ€ren

● Bakuchiol: vĂ€xtbaserat alternativ till retinol

● Niacinamid: för att minimera synligheten av porer och jĂ€mna uthudtonen

● Nyttiga fetter sĂ„ som ceramider, squalane och vĂ€xtbaserade oljor: hjĂ€lper till att bevara fukten samt stĂ€rka hudbarriĂ€ren.

Jag tycker att den Ă€r hĂ€rligt rik (som jag vill att en nattcremĂ© ska vara) och Ă„terfuktar superbra, som kombucha-serien gör. TvĂ€ttar bara av ansiktet med vatten pĂ„ morgonen sen. Huden kĂ€nns plumpad och maxad av fukt! Perfekt under de kalla mĂ„naderna. 💩

Det enda "minuset" jag har, eller egentligen inget minus men Àr inte heller ett plus Àr doften. Den innehÄller inga artificiella fÀrgÀmnen eller dofter MEN den doftar lite örtigt/mintigt. Essencen frÄn samma serie luktar inget, facemisten doftar frÀscht & mjukt men denna nattmasken luktar typ... mild fotcreme (?) av nÄgon naturlig ingrediens.

Man fĂ„r Ă€ven med en liten spatel. đŸ„„

TĂ€nkte att jag fĂ„r passa pĂ„ att slĂ€nga upp en liten review innan jag ska BeautyTalk testa Filorgas NCEF-Revitalize Night som jag hĂ€mtade ut idag, spĂ€nnande! Återkommer med en ny first impression om nĂ„gra dagar. 😍

(Liten Filorga i en stor lĂ„da 📩)

Vegan Kombucha Tea Sleep Mask 100 ml
Dr. Ceuracle
Vegan Kombucha Tea Sleep Mask 100 ml
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!