First impression av COSRX One Step Original Clear Pad Cleansing Wipes
Mina exfolierande pads från BeautyAct som jag fick som Beauty Tester tog slut för ett tag sedan och ersattes av de här från COSRX.
Tycker att burken är lite onödigt stor men jag älskar dess utformning, med flipplock och en pincett som ingår. Gillar att man inte måste ner och gräva i burken själv.
I övrigt gillar jag dem jättemycket! Till skillnad från de från BeautyAct så är själva padsen så så mjuka! Som att svepa ett moln över ansiktet. Perfekt mängd produkt i dem också, varken för mycket eller för lite. Exfolieringen svider inte ett dugg på ansiktet och de luktar väldigt gott.
I efterhand har jag läst lite mer på de olika exfolierande pads som COSRX har och går man enbart på det så skulle jag kanske haft en annan sort, sett till att de här är tänkta till fet och acnebenägen hud. Det till trots är de här allt annat än uttorkande! Jag är faktiskt förvånad över att det finns en sort som ska vara mer återfuktande för jag upplever att de här är det.
Fortsätter det såhär bra så är det de här (eller andra från COSRX) jag kommer köpa framöver! Jag är riktigt nöjd på alla sätt och vis
COSRX
One Step Original Clear Pad Cleansing Wipes 70 pcs