/ First impression av Clarins Total Eye Lift (går inte att
Nathalie
Beauty Pro
14/01/26-13:30
First impression av Clarins Total Eye Lift (går inte att tagga) Den här ögonkrämen, som är berikad med cassievax, sheasmör, panthenol, hästkastanj och extrakt från harungana, silkesträd och guarana, utlovar minimerade rynkor, påsar under ögonen och mörka ringar. Som omedelbart resultat säger de att man ska se utvilad ut med slätare hud. Jag vet inte om jag exakt håller med om de utlovade resultaten, dvs de som man omedelbart ska se, eftersom det är på tok för tidigt att se något av det andra på såhär kort tid. Krämen är däremot väldigt behaglig och sjunker in snabbt i huden utan att lämna någon hinna efter sig. Jag uppskattar det eftersom att jag valde att ha den här till dagen då min Kiehl's Avocado Creamy Eye Treatment är lite för fet för att ha under smink (då det är så lätt att råka ta för mycket för att det krävs så otroligt lite av den). Är på det stora hela nöjd med den här men tycker hittills inte att den gör något revolutionerande vilket jag ändå tycker att man ska kunna förvänta sig av en sån här dyr kräm. Den kostar 800 kr för 15 ml men jag har fått en tub på 7 ml i ett kit som var gåva på köpet.
Tag
Morgonrutin
Fortsätt utforska gemenskapen!