đšđ”đ Filorga NCEF-Revitalize Night Cream
En nattcreme i gelformula med NCEF ((vitaminer, aminosyror, mineraler, coenzymer, antioxidanter) + peptider + hyaluronsyra, inspirerat av estetisk medicin) som ska:
⹠Regenererande anti-age-nattkrÀm
⹠Ger lyster och slÀtare hudstruktur
⹠Minskar tecken pÄ trötthet och ÄldersflÀckar
⹠StÀrker huden och jÀmnar ut hudtonen
50ml för 1200:-
𫥠Om mig: En tjeja med torr hy och lite torrhetslinjer som oftast köper feta nattcremer för att mÀtta min hud. Köper jag gelcremer anvÀnder jag dom som ett serum och lÄser in det med en fetare creme/olja.
đŠ Hur jag anvĂ€nder produkten: Varje kvĂ€ll som nattcreme. Första veckan med endast cremen, resterande tid med en olja efter. Har Ă€ven testat att ha den under en sheetmask som jag sov med, aldrig vaknat med mer plumpad hy. đ€©
đ Resultat över tid: Inga reaktioner samt att min hud kĂ€ndes Ă„terfuktad och smidig. Tycker absolut att den lever upp till det den sĂ€ger att den ska göra samt.
đ Vad jag gillade mest: Förpackningen, fuktbomben och den frĂ€scha doften. Detta Ă€r första gĂ„ngen jag testar nĂ„got frĂ„n Filorga och bara av kolla och kĂ€nna doften av den sĂ„ kĂ€nner jag fransk lyx och spa. đ§ââïž Trots att det Ă€r en gelcreme sĂ„ upplever jag att den Ă„terfuktar lika mycket som en vanlig creme.
đ Vad jag gillade minst: Har nog aldrig anvĂ€nt en sĂ„ odryg produkt. Behöver flera duttar (4 - 6st) för att kunna smörja in ansikte + hals (drar Ă€ven ner till dekolletage). AnvĂ€nt den varje kvĂ€ll i drygt 4 veckor och det Ă€r ca 30% kvar. NOT PRICEWORTHY đ
âïž Overall: SjĂ€lva innehĂ„llet fĂ„r 5/5 men pga priset samt att den Ă€r motsatsen till dryg sĂ„ fĂ„r den 4/5. Att behöva köpa ny nattcreme varannan mĂ„nad som kostar 1200:- /burken Ă€r inget min budget tillĂ„ter. Med det sagt Ă€r jag extra tacksam (tack Kicks!đ€) för att jag fick testa just denna dyrgripen. Kan tĂ€nka mig köpa den igen men ENDAST pĂ„ rabatt samt om jag har presentkort dĂ„ min hud slurkade i sig den som om det inte fanns nĂ„gon morgondag. đŠ
Bilderna passade jag pÄ att ta en av fÄ dagarna det var dagsljus i december (50% kvar i burken just dÄ