/ # đŸ‡šđŸ‡”đŸŒœ **Filorga NCEF-Revitalize Night Cream** En
Hogge
Beauty Pro
01/01/26-08:45

đŸ‡šđŸ‡”đŸŒœ Filorga NCEF-Revitalize Night Cream

En nattcreme i gelformula med NCEF ((vitaminer, aminosyror, mineraler, coenzymer, antioxidanter) + peptider + hyaluronsyra, inspirerat av estetisk medicin) som ska:

‱ Regenererande anti-age-nattkrĂ€m ‱ Ger lyster och slĂ€tare hudstruktur ‱ Minskar tecken pĂ„ trötthet och Ă„ldersflĂ€ckar ‱ StĂ€rker huden och jĂ€mnar ut hudtonen

50ml för 1200:-

đŸ«Ą Om mig: En tjeja med torr hy och lite torrhetslinjer som oftast köper feta nattcremer för att mĂ€tta min hud. Köper jag gelcremer anvĂ€nder jag dom som ett serum och lĂ„ser in det med en fetare creme/olja.

💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: Varje kvĂ€ll som nattcreme. Första veckan med endast cremen, resterande tid med en olja efter. Har Ă€ven testat att ha den under en sheetmask som jag sov med, aldrig vaknat med mer plumpad hy. đŸ€©

📈 Resultat över tid: Inga reaktioner samt att min hud kĂ€ndes Ă„terfuktad och smidig. Tycker absolut att den lever upp till det den sĂ€ger att den ska göra samt.

👍 Vad jag gillade mest: Förpackningen, fuktbomben och den frĂ€scha doften. Detta Ă€r första gĂ„ngen jag testar nĂ„got frĂ„n Filorga och bara av kolla och kĂ€nna doften av den sĂ„ kĂ€nner jag fransk lyx och spa. đŸ§–â€â™€ïž Trots att det Ă€r en gelcreme sĂ„ upplever jag att den Ă„terfuktar lika mycket som en vanlig creme.

👎 Vad jag gillade minst: Har nog aldrig anvĂ€nt en sĂ„ odryg produkt. Behöver flera duttar (4 - 6st) för att kunna smörja in ansikte + hals (drar Ă€ven ner till dekolletage). AnvĂ€nt den varje kvĂ€ll i drygt 4 veckor och det Ă€r ca 30% kvar. NOT PRICEWORTHY 💀

⭐ Overall: SjĂ€lva innehĂ„llet fĂ„r 5/5 men pga priset samt att den Ă€r motsatsen till dryg sĂ„ fĂ„r den 4/5. Att behöva köpa ny nattcreme varannan mĂ„nad som kostar 1200:- /burken Ă€r inget min budget tillĂ„ter. Med det sagt Ă€r jag extra tacksam (tack Kicks!đŸ–€) för att jag fick testa just denna dyrgripen. Kan tĂ€nka mig köpa den igen men ENDAST pĂ„ rabatt samt om jag har presentkort dĂ„ min hud slurkade i sig den som om det inte fanns nĂ„gon morgondag. 💩

Bilderna passade jag pÄ att ta en av fÄ dagarna det var dagsljus i december (50% kvar i burken just dÄ

NCEF-Revitalize Night Cream 50 ml
Filorga
NCEF-Revitalize Night Cream 50 ml
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!