/ Favorite beauty tools đ§œđ«§ Denna silikonborste ser inte
Sofia
Beauty Pro
19/01/26-23:32
Favorite beauty tools đ§œđ«§
Denna silikonborste ser inte mycket ut för vÀrlden (jag hade gÀrna haft den i en snyggare fÀrg, typ nÄgon trevlig grön) men den Àr utan tvekan mitt favoritverktyg i badrummet!
Eftersom den Ă€r gjord helt i silikon sĂ„ blir den inte snuskig och full av bakterier som t.ex. en klassisk skrubbhandske lĂ€tt blir. Den Ă€r mjuk och inte ett dugg rivig, utan skrubbar pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns snĂ€llt och milt mot huden. Perfekt för oss som har torr och/eller kĂ€nslig hud. đđŒ
Jag brukar anvĂ€nda sidan med mjuka piggar för att skrubba och rengöra större delen av kroppen, och sidan med smĂ„ bulor för att massera större muskler som kan vara ömma, t.ex. lĂ„r och skinkor. Jag sprutar ut lite duschgel direkt pĂ„ de mjuka piggarna och sen anvĂ€nder jag skrubben för att tvĂ€tta mig och skrubba/massera samtidigt. Hur skönt som helst och man kĂ€nner sig sĂ„ ren och mjuk sen! đ
Jag har haft min ett bra tag men den Ă€r som ny fortfarande. Kan VARMT rekommendera den hĂ€r skrubben i kombination med Rituals foaming shower gel. đ Det blir sĂ„ fluffigt skum, kĂ€nns superlyxigt! đ§Œđ«§