/ # đŸ‡©đŸ‡° **Ecooking Anti Redness Mist** Jag har fĂ„tt Ă€ran
Hogge
Beauty Pro
27/12/25-19:46

đŸ‡©đŸ‡° Ecooking Anti Redness Mist

Jag har fÄtt Àran att testa denna mist med 10% azelainsyra, C-vitamin samt panthenol som ska minska rodnad och irritation och stÀrka hudbarriÀren. Just azelinsyra Àr en ny ingrediens för mig, frÀmst för att jag inte upplever att jag har problem med rodnad, blemmor eller pormaskar och dÀrför har jag inte kÀnt att jag behöver den i min rutin.

đŸ«Ą Om mig: Torris men inte sĂ€rskilt röd, möjligtvis runt nĂ€svingarna. Produkten har Ă€ven testats av min sambo (Ă€ven han Ă€r en torris utan rodnad men krĂ€ver enkel rutin).

👀 Första intryck: Ganska blöt och lite oljig mist. Ska vara doftfri men jag tycker att den har en viss citrusdoft, uppfriskande och god. Smidigt sĂ€tt att fĂ„ in antioxidanter i sin rutin.

💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: Vi har frĂ€mst anvĂ€nt den pĂ„ morgonen pga snabbt och enkelt.

📈 Resultat över tid: Jag mĂ€rker inget speciellt, inte bĂ€ttre men inte heller sĂ€mre. Vi tycker bĂ„da tvĂ„ att den Ă„terfuktar bra. Har inte reagerat eller fĂ„tt nĂ„gra finnar av den.

⭐ Overall: Av mig fĂ„r misten 3,5 poĂ€ng. Den ger Ă„terfuktning, antioxidanter och fett som passar min torra hud men mĂ€rker ingen skillnad ang rodnad. Den Ă€r bra barriĂ€rkompis som gör huden smidig men för mig Ă€r det ingen ride or die-produkt, jag gillar alla mina 73 tusen steg jag har hemma i min beautybuffĂ©. đŸ§–â€â™€ïžđŸ«¶

Min sambo tyckte om enkelheten och fukt+fett i samma produkt. Han upplever att hans hud Ă€r smidigare under hela dygnet Av honom fĂ„r den 4 poĂ€ng. ☆

Hade jag behövt skala ner min rutin och behövt fĂ€rre produkter som Ă€ndĂ„ gör mycket sĂ„ hade jag nog bakat in den i mitt liv typ om man behöver lĂ€tt packning till trĂ€ningsvĂ€skan/övernattning. Uppskattar Ă€ven aluminiumförpackningen som gör att den alltid hĂ„ller sig sval Ă€ven om den bara stĂ„r i badrumsskĂ„pet. Jag kommer inte köpa om den till mig men om min sambo vill ha en ny nĂ€r den tar slut sĂ„ kommer jag köpa en ny till honom. đŸ„°

Tack Kicks för förtroendet som BeautyTalk-Tester! ⭐

Anti Redness Mist 50 ml
Ecooking
Anti Redness Mist 50 ml
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!