/ Det här med Beauty tool! Har tidigare delat ett inlägg om
Cassandra
Beauty Pro
19/01/26-20:45
Det här med Beauty tool! Har tidigare delat ett inlägg om min ledmask från Silk’n. Gillar hur smidig och enkel den är att använda. Om jag ser några större förändringar kan jag inte påstå, inte på fina linjer. Men när jag har en del utbrott (pga egen oförmåga att inte pilla på små prickar 🙈) så upplever jag att det blåa ljuset hjälper att läka såren betydligt snabbare än utan! Men då jag ändå upplever förbättringar på delar så suktar jag efter att uppgradera till nyare version av Silk’n eller den från Shark. Men det får bli ett mål längre fram 💸. En annan produkt jag införskaffade i helgen var en luftfuktare. Jag har extremt yttorr hud. Som jag inte riktigt får bukt med. Blir galet blank i t-zonen men kinderna är som knäckebröd och således mer uppenbara torrhetslinjer. Läste på en del i helgen om luftfuktighet och dess påverkan på huden om halten är låg. Många menar att deras hud förbättrades avsevärt när de köpte luftfuktare. Så köpte en till sovrummet att ha igång på nätterna och beställde en som jag planerar att ha på mitt kontor då jag där nästan kan känna hur luften suger ut den lilla fukten jag lyckats tillföra huden 😂 Skadar inte att testa åtminstone! 💦🧖‍♀️
Välj en eller flera svar
Fler som använder luftfuktare i syfte att minska fuktförlust från huden?
10Bidrag
Ja
Nej
Nej, men blir jäkligt intresserad efter detta 😁
Skicka
Facial LED Mask EMS
Silk'n
Facial LED Mask EMS
Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!