/ # ❤️ Decubal ❤️ Min hudvårdrurine! Jag utvidet min rutin med
Hildelilla
Beauty Pro
06/11/25-08:22(redigerad den 06/11/25-08:46)

❤️ Decubal ❤️

Min hudvårdrurine! Jag utvidet min rutin med Ledljus behandling från silkin: Lumilips och en ledljusmask m/ EMS(elektriskmuskelstimulering) just också startet med retinol/retinal produkter från Medik8. Mycket nöjd med min rutin, men siden jag är alltid jagar efter det optimala hudvård produkt. Så sökar jag och testar mycket nytt!! Decubal höras vera bra produkter för den årstiden som kommer nu, produkter som ger mycket fukt och näring till huden. Jag anänder läpprodukt från Decubal , restoring lip balm . ++

Rengöring vktig i min rutin :

1 steg : Beauty of Joseon, Radiance Cleansing Balm...Tar bort all smink och solskydd på klick . Äterfuktande. 2 Steg djuprengöring med filorgas Skin-Prep Perfecting Cleansing Oil. Ger en djuprengöring och prep till huden. 3 Steg : Medik8 Surface Radiance Cleanse: Min exfolerings med milda syror och som Stimulerar läkning ihudens djupare lager, Förbereder huden för aktiva ämnen.

Toning: COSRX AHA/BHA Clarifying Treatment Toner. Som stabiliserar till riktig PH verde efter rengöring.

C- vitamin : Medik8 C-Tetra Advanced, mild C-vitamin som ger glow och beskytter emot fria radikaler. Solljus Etc.

Peptid serum: Medik8 Liquid Peptides Advanced MP... Fin formula , ger mycket näring till huden.

Serum emot utryckslinjar/ rynkor: Filorgas Time-Filler Shot 5 XP Face Serum . ett serum med neuropeptider som har en avslappnade effekt på huden. Botox i ett skott med pennan.

Återfuktig: Medik8 Advanced Pro Collagen + Peptide Cream... Ger djup återfuktning och byggsten med Collagen ... Som hjälper med i syntesen till ökt Collagen produktion i huden . Dreamteam ++ tillsammans med peptid serumet

Retinol/ retinal : upptimale nattkräm: Medik8 R-Retinoate Intense Night Cream... Retinol behandling med retinal ... som har verkning 8 gånger stärkare och 11 gånger snabbare enn annan A-vitamin. Den är mild till huden, men jag använder den efter Collagenkrämen så att min hud inte blir för stärk behandket med retinol/retinal.

AnsktsOljor som ger näring och för att låsa in fukt : Rosenserien Carrot Oil och Loelle Barbary fig Face Oil.. Rekommanderas både !

Jag har tagga pridukter från Ducubal som jag år nyfiken på att testa !! ✨✨

Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Hydrating serum 30 ml
Decubal
Hydrating serum 30 ml
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Decubal
Enriching Face Cream SPF30 50 ml
Tag
Ansiktsvård