/ 🌾 CLINIQUE 🌾 Jag Ă€lskar hudvĂ„rd och Ă€r vĂ€ldigt glad och
Nikki
Beauty Pro
24/08/24-08:25(redigerad den 24/08/24-08:27)
🌾 CLINIQUE 🌾 Jag Ă€lskar hudvĂ„rd och Ă€r vĂ€ldigt glad och tacksam över att numera ha en hud som hĂ€nger med pĂ„ det mesta. Testar massor av olika produkter frĂ„n olika varumĂ€rken. Köper ibland om men provar oftare nytt. Dock finns det nĂ„gra fĂ„ produkter som jag alltid gĂ„r tillbaka till. TvĂ„ av dem Ă€r frĂ„n Clinique, Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator och All About Eyes Eye Cream. ÄLSKAR dessa! Ganska nyligen började jag anvĂ€nda All About Clean Rinse-off Foaming Cleanser som Ă€r hĂ€rlig, krĂ€migt löddrande, löser upp allt och vĂ€ldigt dryg! Har ocksĂ„ Moisture Surge Overnight Mask, som jag hört vĂ€ldigt mycket bra om, pĂ„ lager. Den kan anvĂ€ndas vid behov eller som nattkrĂ€m. Blir nog perfekt till den kalla Ă„rstiden och torr vinterhud sĂ„ den har jag tĂ€nkt vĂ€nta med lite. Har du nĂ„gon CLINIQUE favorit? đŸ„° År 1968 lanserade CLINIQUE den allra första hudvĂ„rdsserien framtagen av dermatologer (hudlĂ€kare).  Alla hudvĂ„rdsprodukter Ă€r allergitestade och parfymfria. 
All About Eyes Eye Cream 15 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Clinique
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Rinse-Off Foaming Cleanser 150 ml
Rinse-Off Foaming Cleanser 150 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Clinique
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!