Beauty First Impressions đ jag har haft en modeling mask frĂ„n dr Ceuracle tidigare och dĂ„ tyckte jag att det var vĂ€ldigt besvĂ€rligt att blanda ihop masken i förpackningen som den kom i⊠detta Ă€r en mask som kommer som pulver och sen ska man tillsĂ€tta vatten sjĂ€lv. Tips: blanda inte ihop det i förpackningen som den kommer i, Ă€ven om det stĂ„r sĂ„. Den Ă€r svĂ„r att blanda i för pulvret gömmer sig i hörnorna och dĂ„ blir det fel med proportionerna nĂ€r man tillsĂ€tter vatten đŠ
Denna masken Ă€r perfekt att göra till sig sjĂ€lv och en kompis, Ă€r du sjĂ€lv hemma sĂ„ kommer inte allt pulver att gĂ„ Ă„t, gör en halv sats dĂ„ đ«¶đ»
Den medföljande spateln Àr jÀttebra bÄde till att blanda med och för att applicera masken med.
Masken Ă€r vĂ€ldigt kylande pĂ„ ett skönt sĂ€tt och doftar svagt av nĂ„got som kanske Ă€r pepparmyntsolja eller spirulina đ€
Jag anvÀnde den dÄ min hud Àr vÀldigt stressad nu.
Ett annat tips Àr att öppna förpackningen över ett handfat eftersom det lÀtt kommer ut pulver nÀr man öppnar upp förpackningen. NÀr man tar bort masken sÄ Àr det ocksÄ en del pillande.
Huden kĂ€nns mjuk efterĂ„t och kyld, kanske nĂ„got lugnad men pga att masken kommer som pulver och det innebĂ€r en del extra jobb sĂ„ Ă€r inte detta en ny favorit hos mig đ«¶đ» föredrar lite mer enkla och smidiga masker đ
Dr. Ceuracle
Expert Spirulina Cooling Modeling Mask 30 g