/ Beauty First Impressions 💖 jag har haft en modeling mask
Sotnosen
Beauty Pro
26/03/26-08:40
Beauty First Impressions 💖 jag har haft en modeling mask frĂ„n dr Ceuracle tidigare och dĂ„ tyckte jag att det var vĂ€ldigt besvĂ€rligt att blanda ihop masken i förpackningen som den kom i
 detta Ă€r en mask som kommer som pulver och sen ska man tillsĂ€tta vatten sjĂ€lv. Tips: blanda inte ihop det i förpackningen som den kommer i, Ă€ven om det stĂ„r sĂ„. Den Ă€r svĂ„r att blanda i för pulvret gömmer sig i hörnorna och dĂ„ blir det fel med proportionerna nĂ€r man tillsĂ€tter vatten 💩 Denna masken Ă€r perfekt att göra till sig sjĂ€lv och en kompis, Ă€r du sjĂ€lv hemma sĂ„ kommer inte allt pulver att gĂ„ Ă„t, gör en halv sats dĂ„ đŸ«¶đŸ» Den medföljande spateln Ă€r jĂ€ttebra bĂ„de till att blanda med och för att applicera masken med. Masken Ă€r vĂ€ldigt kylande pĂ„ ett skönt sĂ€tt och doftar svagt av nĂ„got som kanske Ă€r pepparmyntsolja eller spirulina đŸ€” Jag anvĂ€nde den dĂ„ min hud Ă€r vĂ€ldigt stressad nu. Ett annat tips Ă€r att öppna förpackningen över ett handfat eftersom det lĂ€tt kommer ut pulver nĂ€r man öppnar upp förpackningen. NĂ€r man tar bort masken sĂ„ Ă€r det ocksĂ„ en del pillande. Huden kĂ€nns mjuk efterĂ„t och kyld, kanske nĂ„got lugnad men pga att masken kommer som pulver och det innebĂ€r en del extra jobb sĂ„ Ă€r inte detta en ny favorit hos mig đŸ«¶đŸ» föredrar lite mer enkla och smidiga masker 💕
Expert Spirulina Cooling Modeling Mask 30 g
Dr. Ceuracle
Expert Spirulina Cooling Modeling Mask 30 g
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!