/ Beauty First Impressions 💖 Första gĂ„ngen jag anvĂ€nde
Danfeng
Beauty Pro
24/04/26-15:18
Beauty First Impressions 💖 Första gĂ„ngen jag anvĂ€nde Sensai Lift Focus Essence var det mest pĂ„tagliga hur fin och behaglig konsistensen Ă€r. Den ligger nĂ„gonstans mellan serum och lotion – lĂ€tt, smidig att applicera och kĂ€nns varken kladdig eller tung pĂ„ huden. Efter att ha masserat in den absorberas den snabbt, och huden fĂ„r en silkeslen kĂ€nsla direkt. Redan vid första anvĂ€ndningen upplevde jag en lĂ€tt uppstramande effekt, sĂ€rskilt runt kinderna och kĂ€klinjen – som att ansiktets konturer blev lite mer definierade. Återfuktningen Ă€r ocksĂ„ bĂ€ttre Ă€n vĂ€ntat. Den fungerar bra tillsammans med efterföljande produkter, som ansiktskrĂ€m, utan att “krocka”. Hela hudvĂ„rdsrutinen kĂ€nns smidig. Morgonen efter kĂ€nns huden stabil, mjuk och elastisk, utan att se trött eller glĂ„mig ut. Sammanfattningsvis ger första anvĂ€ndningen ett intryck av en lyxig kĂ€nsla, snabb absorption och en omedelbar lĂ€tt uppstramning – mer av en subtil, elegant anti-age-effekt snarare Ă€n en starkt aktiv eller intensiv behandling. Att köpa setet Ă€r billigare Ă€n att köpa produkterna separat, och man fĂ„r dessutom tvĂ„ riktigt bra produkter i mindre storlek. VĂ€ldigt prisvĂ€rt.
Lift Focus Essence 40 ml
Sensai
Lift Focus Essence 40 ml
Absolute Silk Saho 125 ml
Sensai
Absolute Silk Saho 125 ml
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!