/ Beauty First Impressions 💖 Dags för lite selfcare med en
Sotnosen
Beauty Pro
13/10/25-19:58

Beauty First Impressions 💖 Dags för lite selfcare med en hĂ€rlig sheet mask och testade denna frĂ„n saturday skin, ett mĂ€rke som jag för övrigt gillar av det andra jag provat đŸ«¶đŸ» Denna sheet mask Ă€r vĂ€ldigt tunn, nog den tunnaste jag nĂ„nsin provat ( har dock inte provat supermĂ„nga đŸ€—). Tycker det Ă€r lite meckigt att fĂ„ ut den ur sjĂ€lva emballaget (eller hur man ska sĂ€ga đŸ€”) för den kommer i ett nĂ€t pĂ„ bĂ„da sidorna av sjĂ€lva sheet masken. NĂ€r man vĂ€l fĂ„tt ut den sĂ„ sitter den vĂ€ldigt skönt pĂ„ huden och det Ă€r vĂ€l att den Ă€r sĂ„ tunn som gör att den Ă€r sĂ„ skön 💕 den ger dessutom en skön svalkande kĂ€nsla 💖 Tycker absolut att huden kĂ€nns vĂ€lmĂ„ende efterĂ„t! Och magiskt Ă„terfuktad, pĂ„ djupet till och med! đŸ«¶đŸ» Plus ocksĂ„ för att den innehĂ„ller rikligt med serum sĂ„ man kan smörja hals och dekolletage ocksĂ„ 👌 Den absorberas snabbt och huden kĂ€nns pĂ„ riktigt vĂ€ldigt, vĂ€ldigt frĂ€sch och Ă„terfuktad pĂ„ ett sĂ€tt som jag sĂ€llan upplevt. Helt klart en av de bĂ€sta sheet mask jag provat! đŸ„°đŸ’–

Intense Hydration Mask
Saturday Skin
Intense Hydration Mask
Tag
AnsiktsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!