Beauty First Impressions đ Dags för lite selfcare med en hĂ€rlig sheet mask och testade denna frĂ„n saturday skin, ett mĂ€rke som jag för övrigt gillar av det andra jag provat đ«¶đ»
Denna sheet mask Ă€r vĂ€ldigt tunn, nog den tunnaste jag nĂ„nsin provat ( har dock inte provat supermĂ„nga đ€). Tycker det Ă€r lite meckigt att fĂ„ ut den ur sjĂ€lva emballaget (eller hur man ska sĂ€ga đ€) för den kommer i ett nĂ€t pĂ„ bĂ„da sidorna av sjĂ€lva sheet masken.
NĂ€r man vĂ€l fĂ„tt ut den sĂ„ sitter den vĂ€ldigt skönt pĂ„ huden och det Ă€r vĂ€l att den Ă€r sĂ„ tunn som gör att den Ă€r sĂ„ skön đ den ger dessutom en skön svalkande kĂ€nsla đ
Tycker absolut att huden kĂ€nns vĂ€lmĂ„ende efterĂ„t! Och magiskt Ă„terfuktad, pĂ„ djupet till och med! đ«¶đ» Plus ocksĂ„ för att den innehĂ„ller rikligt med serum sĂ„ man kan smörja hals och dekolletage ocksĂ„ đ
Den absorberas snabbt och huden kĂ€nns pĂ„ riktigt vĂ€ldigt, vĂ€ldigt frĂ€sch och Ă„terfuktad pĂ„ ett sĂ€tt som jag sĂ€llan upplevt. Helt klart en av de bĂ€sta sheet mask jag provat! đ„°đ