/ Beauty first impression!💚 Obs inte köpa pĂ„ kicks. Delar med
Obiisan
Beauty Star
09/06/26-21:22
Beauty first impression!💚 Obs inte köpa pĂ„ kicks. Delar med mig av min upplevelse av dessa Nyx produkter om nĂ„gon Ă€r nyfiken💚 Jag ska erkĂ€nna, blev influerad att testa dessa. De lĂ€t sĂ„ mumsiga nĂ€r jag lĂ€ste om dom. Var det mestadels hype? Ja, men Ă€ndĂ„ kul. PĂ„ min hand ser ni test av Nyx body oil, den lite mörka glittriga krĂ€men och den ljusare krĂ€men Ă€r Nyx shimmer body butter. Kroppsoljan gör att huden ser gyllene ut, pĂ„ min hand ser ni ett mörkare parti precis under sjĂ€lva droppen med olja och det Ă€r alltsĂ„ utsmetad olja. Man ser alltsĂ„ lite gyllene ut och skimrar/glittrar. Den Ă€r nĂ„got av en glitterbomb, vilket jag inte var beredd pĂ„. Den doftar subtilt av kockos och nĂ„got sött men glittret kommer överallt! DĂ€remot sĂ„ Ă€r body buttern otroligt trevlig. Den luktar nĂ€stan exakt som Sol de janiero 62, klassikern men Ă€r billigare och inte lika intensiv. Dessutom skimrar huden och jag som Ă€r sĂ„ blek upplevs lite mörkare i hyn nĂ€r jag tagit pĂ„ den. Vilket Ă€r skumt för det Ă€r ingen BUS produkt. Sedan dĂ„ kroppsmisten, den ska dofta tropical coconut och sweet peach. Jag tycker nĂ€stan att det Ă€r lite unisex över den. SvĂ„rt att sĂ€tta fingret pĂ„ det. Anyways. Detta var ett blind-buy och jag Ă€r rĂ€tt nöjd. Älskar glitter, men oljan Ă€r rĂ€tt crazy. den fĂ„r 2,5 av 5 poĂ€ng av mig. KroppskrĂ€men fĂ„r 5 av 5, superhĂ€rlig faktiskt. Misten hm, svĂ„r, kanske 2,75 av 5, för den Ă€r frĂ€sch men man fĂ„r ocksĂ„ överspraya. 💚
Tag
KroppsvÄrd
FortsÀtt utforska gemenskapen!