Beauty first impression!đ
Obs inte köpa pĂ„ kicks. Delar med mig av min upplevelse av dessa Nyx produkter om nĂ„gon Ă€r nyfikenđ
Jag ska erkÀnna, blev influerad att testa dessa. De lÀt sÄ mumsiga nÀr jag lÀste om dom. Var det mestadels hype? Ja, men ÀndÄ kul. PÄ min hand ser ni test av Nyx body oil, den lite mörka glittriga krÀmen och den ljusare krÀmen Àr Nyx shimmer body butter. Kroppsoljan gör att huden ser gyllene ut, pÄ min hand ser ni ett mörkare parti precis under sjÀlva droppen med olja och det Àr alltsÄ utsmetad olja. Man ser alltsÄ lite gyllene ut och skimrar/glittrar. Den Àr nÄgot av en glitterbomb, vilket jag inte var beredd pÄ. Den doftar subtilt av kockos och nÄgot sött men glittret kommer överallt! DÀremot sÄ Àr body buttern otroligt trevlig. Den luktar nÀstan exakt som Sol de janiero 62, klassikern men Àr billigare och inte lika intensiv. Dessutom skimrar huden och jag som Àr sÄ blek upplevs lite mörkare i hyn nÀr jag tagit pÄ den. Vilket Àr skumt för det Àr ingen BUS produkt.
Sedan dÄ kroppsmisten, den ska dofta tropical coconut och sweet peach. Jag tycker nÀstan att det Àr lite unisex över den. SvÄrt att sÀtta fingret pÄ det. Anyways.
Detta var ett blind-buy och jag Ă€r rĂ€tt nöjd. Ălskar glitter, men oljan Ă€r rĂ€tt crazy. den fĂ„r 2,5 av 5 poĂ€ng av mig. KroppskrĂ€men fĂ„r 5 av 5, superhĂ€rlig faktiskt. Misten hm, svĂ„r, kanske 2,75 av 5, för den Ă€r frĂ€sch men man fĂ„r ocksĂ„ överspraya. đ