/ Beauty First Impression 🌾 Nordic Bloom Bounce Eye Cream
Nikki
Beauty Pro
13/09/26-13:23
Beauty First Impression 🌾 Nordic Bloom Bounce Eye Cream 👀🌾 Började nyligen anvĂ€nda min nya, och nyligen lanserade, ögonkrĂ€m frĂ„n Lumene. Det Ă€r en parfymfri ögonkrĂ€m som ska ge spĂ€nst och lyster och den innehĂ„ller bl a kollagenpeptider. Produkten har en ganska lĂ€tt formula som kĂ€nns behaglig och Ă„terfuktande och som funkar jĂ€ttebra under concealer och setting powder. Dock Ă€r jag lite osĂ€ker pĂ„ om den kommer att vara tillrĂ€ckligt Ă„terfuktande i vinter. Men för nu och sĂ€rskilt pĂ„ morgonen tycker jag den Ă€r hĂ€rlig och ett ganska prisvĂ€rt alternativ. Den innehĂ„ller dock bara 10 ml jĂ€mfört med de flesta andra ögonkrĂ€mer som oftast Ă€r pĂ„ 15 ml. Köpte min pĂ„ ett apotek som hade 50% pĂ„ Lumene sĂ„ ett riktigt fynd. Fin förpackning! đŸŒžđŸ©· BĂ€st av allt: Den masserande och kylande applikatorn som hjĂ€lper till att minska svullnad vid applicering och ger en pigg ögonlook pĂ„ morgonen. 👀 SuperhĂ€rlig och ger en lyxig kĂ€nsla!✚ Min all-time-favorite Ă€r och förblir Clinique's All About The Eyes Eye Cream (finns Ă€ven som Rich). KĂ€nn pĂ„ formulan i butik. Gillar ocksĂ„ vĂ€ldigt mycket den taggade frĂ„n Paula's Choice (som till ordinarie pris Ă€r för dyr för mig) och Kiehl's ögonkrĂ€m med avocado som jag vanligtvis tycker Ă€r för fet men som jag ibland anvĂ€nder pĂ„ vintern och pĂ„ kvĂ€llen. đŸ„‘â„ïžđŸ’€
Nordic Bloom Bounce Eye Cream 10 ml
Lumene
Nordic Bloom Bounce Eye Cream 10 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
Clinique
All About Eyes Eye Cream 15 ml
All About Eyes Eye Cream - Rich 15 ml
Clinique
All About Eyes Eye Cream - Rich 15 ml
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
Paula's Choice
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml