/ 📣 Attention beauty talkers med aknebenĂ€gen hy! 📣 Mitt
Sofia
Beauty Pro
02/02/26-23:33
📣 Attention beauty talkers med aknebenĂ€gen hy! 📣 Mitt favorithudvĂ„rdsmĂ€rke Skinome (som sĂ€ljs pĂ„ Kicks – taggar nĂ„gra favoriter) har utvecklat en ny produkt som de Ă€r i slutskedet av att testa, och de söker testpersoner för ytterligare en testrunda. Jag var faktiskt testperson för deras Derma emulsion innan den fanns pĂ„ marknaden, det Ă€r riktigt spĂ€nnande att fĂ„ vara med i en studie. 🔬đŸ§Ș Nu söker de alltsĂ„ folk som vill testa deras nya produkt som ska reducera finnar och utbrott, lugna huden och jĂ€mna ut hudtexturen. Jag Ă€r rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att man behöver kunna ta sig till Skinomes kontor i Hornstull, Stockholm vid minst tvĂ„ tillfĂ€llen. I övrigt mĂ„ste du vara över 18 Ă„r och uppleva att du har en hud med stĂ€ndiga eller ofta Ă„terkommande utbrott av finnar/akne för att testa produkten. ❗ Jag fick ett mail om detta frĂ„n Skinome, sĂ„ jag tĂ€nkte att jag slĂ€nger ut frĂ„gan hĂ€r, Kicks fĂ„r sĂ„ klart sĂ€ga till om jag ska ta bort inlĂ€gget. 😊 Om du Ă€r intresserad av att testa en produkt före alla andra och förhoppningsvis hitta lösningen pĂ„ dina aknebesvĂ€r sĂ„ sĂ€g till, sĂ„ skickar jag mailadressen till hudterapeuten pĂ„ Skinome som hĂ„ller i det! Det kostar sjĂ€lvklart ingenting, och jag tĂ€nker inte be om era mailadresser eller nĂ„got sĂ„nt skumt, lovar! 😂
Derma Emulsion 50 ml
Skinome
Derma Emulsion 50 ml
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml
Skinome
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml
Five Point Cleanser 150 ml
Skinome
Five Point Cleanser 150 ml
Light Emulsion 50 ml
Skinome
Light Emulsion 50 ml