đŁ Attention beauty talkers med aknebenĂ€gen hy! đŁ Mitt favorithudvĂ„rdsmĂ€rke Skinome (som sĂ€ljs pĂ„ Kicks â taggar nĂ„gra favoriter) har utvecklat en ny produkt som de Ă€r i slutskedet av att testa, och de söker testpersoner för ytterligare en testrunda. Jag var faktiskt testperson för deras Derma emulsion innan den fanns pĂ„ marknaden, det Ă€r riktigt spĂ€nnande att fĂ„ vara med i en studie. đŹđ§Ș
Nu söker de alltsĂ„ folk som vill testa deras nya produkt som ska reducera finnar och utbrott, lugna huden och jĂ€mna ut hudtexturen. Jag Ă€r rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att man behöver kunna ta sig till Skinomes kontor i Hornstull, Stockholm vid minst tvĂ„ tillfĂ€llen. I övrigt mĂ„ste du vara över 18 Ă„r och uppleva att du har en hud med stĂ€ndiga eller ofta Ă„terkommande utbrott av finnar/akne för att testa produkten. âïž
Jag fick ett mail om detta frĂ„n Skinome, sĂ„ jag tĂ€nkte att jag slĂ€nger ut frĂ„gan hĂ€r, Kicks fĂ„r sĂ„ klart sĂ€ga till om jag ska ta bort inlĂ€gget. đ Om du Ă€r intresserad av att testa en produkt före alla andra och förhoppningsvis hitta lösningen pĂ„ dina aknebesvĂ€r sĂ„ sĂ€g till, sĂ„ skickar jag mailadressen till hudterapeuten pĂ„ Skinome som hĂ„ller i det! Det kostar sjĂ€lvklart ingenting, och jag tĂ€nker inte be om era mailadresser eller nĂ„got sĂ„nt skumt, lovar! đ
Skinome
Derma Emulsion 50 ml
Skinome
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml
Skinome
Five Point Cleanser 150 ml
Skinome
Light Emulsion 50 ml
Skinome
Mineral Cleanser 50 ml