/ Är det fler än jag som använder flera serum?💧🌟 Vet att
Nikki
Beauty Pro
08/09/24-14:54
Är det fler än jag som använder flera serum?💧🌟 Vet att man kan använda två serum med olika inriktning i samma rutin men jag använder själv aldrig mer än ett serum åt gången och inte heller alltid på morgonen. Använder för tillfället dessa och de har ju alla såklart flera fördelar och funktioner men jag använder de främst för följande egenskaper: Jorgobé - Niacinamid (vitamin B3). Funkar jättebra för min lite känsliga hud då niacinamid är ganska milt men ändå fyller flera funktioner, bl a barriärstärkande. Ganska tjock gelformula. Lumene - Strålande glow och fräsch doft av citrus (apelsin 🍊). Härligt på sommaren eller för energi och lyster på morgonen. Använde innan ett annat serum från Lumene som jag nog faktiskt gillade ännu lite mer. Dock väldigt lika men det hade lite härligare formula och kändes lite lyxigare. Taggar även det. Lancôme - av alla serum jag testat hitintills är detta min absoluta favorit. Så återfuktande, härlig formula, ger en silkeslen och strålande hud. Enda nackdelen: dyrt. Därav att jag alternerar med andra prisvärda och bra alternativ. Jättenyfiken på att höra hur ni gör och vad ni använder så kommentera gärna! 😃
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lancôme
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Niacinamide Serum 50 ml
Jorgobé
Niacinamide Serum 50 ml
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Lumene
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Lumene
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml